چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

محسنی نسب به سینماپرس اطلاع داد

«کج دست»؛ در آستانه صداگذاری/ تصویربرداری «مجانی» در یونان به پایان رسید

محسن محسنی نسب*

سینماپرس: محسن محسنی نسب کارگردان و تهیه کننده سینما اظهار داشت: به تازگی تصویربرداری و تدوین فیلمی تلویزیونی با عنوان «کج دست» را به پایان رسانده ام که بزودی صداگذاری آن توسط بهروز عابدینی آغاز می شود.

محسنی نسب در گفتگو با سینماپرس خاطرنشان کرد: در این فیلم علی صادقی، بهنوش بختیاری و رضا بنفشه خواه ایفای نقش کرده اند و با وجود اینکه این بازیگران را بیشتر در نقش های کمدی می شناسند ولی از آنها در این فیلم در نقش هایی جدی استفاده کرده ایم.

وی افزود: پروانه ساخت این اثر به کارگردانی مصطفی الماسی صادر شد اما از آنجا که متأسفانه وی مادرش را در روزهای اول تصویربرداری از دست داد علاوه بر تهیه کنندگی، در مسائل مربوط به کارگردانی این اثر نیز سعی کردم فیلم آسیب نخورد و برخی موارد در حوزه کارگردانی را انجام دادم.

وی افزود: «کج دست» فیلمی جدی است و داستان پسری را روایت می کند که به دلیل حضور در محافل غیرفرهنگی دچار انحراف شده و اتفاقاتی برایش رخ می دهد.

وی گفت: این فیلم که قرار است از شبکه نمایش خانگی و تلویزیون پخش گردد دارای قصه ای جذاب است که فکر می کنم مخاطبان بسیاری با آن ارتباط برقرار کنند

این کارگردان همچنین با اشاره به تصویربرداری فیلم سینمایی دیگرش بنام «مجانی» اظهار داشت: قصه فیلم «مجانی» که کارگردانی آن بر عهده خودم است. به طور کامل در خارج از کشور می گذرد و ما به تازگی فیلمبرداری ۱۵ دقیقه از این اثر را در کشور یونان به پایان رسانده ایم؛ در حال حاضر تصویربرداری آن متوقف شده و ایام تابستان برای ادامه کار به کشور ترکیه خواهیم رفت.

کارگردان فیلم سینمایی «کریستال» درباره قصه این فیلم اظهار داشت: این فیلم درباره مردم جنگ زده عراق و سوریه است که به کشور ترکیه مهاجرت می کنند و این نوجوانان و جوانان توسط قاچاقچیان آدم به کشورهای اروپایی فرستاده می شوند. در این فیلم قصه شخصیتی را دنبال می کنیم که توسط باندهای قاچاق ربوده شده و نامزدش برای نجات او کارهایی انجام می دهد.

محسنی نسب افزود: همه بازیگران این فیلم خارجی هستند و تنها از یک بازیگر ایرانی به نام حمیدرضا هاشمی استفاده کرده ایم که در فیلم انگلیسی صحبت می کند.

این کارگردان در پایان درباره حضورش در بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: این روزها با فیلم «خانه های بی پلاک» به عنوان تهیه کننده در بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر حضور دارم، بی شک حضور در این جشنواره برای من اهمیت بسیاری داشت و از این بابت بسیار خوشحال هستم. این فیلم در بخش نمایش های ویژه جشنواره طی روزهای گذشته به نمایش در آمد.

گفتنی است محسن محسنی نسب پیش از این ساخت فیلم های متعددی را در مقام کارگردان از جمله فیلم های «آنسوی پرچین»، «شیرهای جوان» و «آخرین مرحله» در کارنامه خود داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.