چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

خبر حسین شهابی به سینماپرس

ساخت «مترجم» در لندن متوقف شد

حسین شهابی*

سینماپرس: حسین شهابی کارگردان سینمای ایران در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: ساخت فیلم «مترجم» در شهر لندن به دلیل مسائل مالی متوقف شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، شهابی خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه هایی که برای ساخت این فیلم صورت گرفت قرار بر این بود که اداره مهاجرت مبلغی را متقبل شود که متأسفانه این اتفاق هنوز رخ نداده است. همه بازدیدها انجام شده و لوکیشن ها در کشور فرانسه مشخص شده اند و بازی دو تن از بازیگران مطرح نیز در این فیلم قطعی شده بود اما به دلیل مسائل مالی ساخت آن در مرحله پیش تولید متوقف شد.

وی افزود: توقف تولید این فیلم، موقتی است و مطمئناً فیلم «مترجم» به کارگردانی من در فرانسه ساخته خواهد شد اما به دلیل طولانی شدن مرحله پیش تولید و توقف آن ممکن است عواملی که قطعی شده اند تغییر کنند و ما مجبور به تجدید نظر شویم.

کارگردان فیلم سینمایی «روز روشن» در ادامه اظهار داشت: متأسفانه با رخ دادن این اتفاق و زمانی که برای ساخت «مترجم» صرف کردیم ساخت فیلم «بی صدا» در ایران نیز تحت الشعاع آن قرار گرفت و برای تولید آن نیز نتوانستیم کار خود را آغاز کنیم.

شهابی تصریح کرد: متأسفانه هزینه های اولیه بسیاری صرف ساخت این اثر شد که شاید  می توانست به اندازه ساخت یک فیلم در ایران باشد؛ لذا توقف آن برای من بسیار ناراحت کننده است.

این کارگردان افزود: امسال برای ساخت «مترجم» تلاشی نخواهم کرد و برای ساخت فیلم سینمایی دیگری وارد مرحله پیش تولید خواهم شد، در حال حاضر مشغول تکمیل کردن فیلمنامه این اثر هستم.

وی افزود: هنوز نامی برای این اثر انتخاب نشده است اما قصه آن اجتماعی است و قصه چند جوان را روایت می کند که در آن مسائل حقوقی بسیاری مطرح و دنبال می شود.

گفتنی است حسین شهابی پیش از این ساخت دو فیلم سینمایی «روز روشن» و «حراج» را در کارنامه خود به عنوان کارگردان داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.