سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

خبر امیر سمواتی به سینماپرس

تصویربرداری آخرین صحنه‌های «دریا موجه کاکا»، در انتظار هوای شرجی بندرگناوه!

امیر سمواتی*

سینماپرس: امیر سمواتی تهیه کننده سنیمای ایران اظهار داشت: تصویربرداری فیلم سینمایی «دریا موجه کاکا» به پایان رسیده و تنها ۴ یا ۵ جلسه تصویربرداری باقی مانده است که با شرجی شدن هوا در بندر گناوه تصویربرداری صحنه های باقی مانده را آغاز خواهیم کرد.

سمواتی در گفتگو با سینماپرس افزود: از مدتی پیش به دلیل مساعد نبودن شرایط آب و هوایی در بندر گناوه و مشکلات شخصی یکی از بازیگران مجبور شدیم تصویربرداری را در مراحل پایانی به طور موقت لغو کنیم تا شرایط مورد نظر فراهم شود.

این تهیه کننده خاطرنشان کرد: با این وجود تدوین این اثر توسط سجاد پهلوان زاده مراحل پایانی خود را طی کرده است.

وی با اشاره به اهمیت حضور فیلم در جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: مطمئناً برای هر فیلمساز ایرانی حضور در جشنواره فیلم فجر دارای اهمیت بالایی است که ما نیز به همین منظور تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با این فیلم در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشیم.

سمواتی در پایان افزود: «دریا موجه کاکا» اثری قابل قبول در سینمای ایران محسوب خواهد شد و از نظر من ظهور فیلمسازی با استعداد همچون علی سرآهنگ را نوید می دهد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: «دریا موجه کاکا» با موضوعی اجتماعی، داستان زندگی اسحاق (۵۵ ساله) است که برای کار به عسلویه سفر کرده، با مهتاب آشنا شده و او را به عقد خود در‌می‌آورد؛ اما حال دختر مهتاب در عسلویه بد شده و آنها برای مداوا به تهران می‌آیند... 

گفتنی است حسین محجوب، رویا افشار، میلاد کی‏مرام، شیفته خرم دری، مهران احمدی و یکتا ناصر از جمله بازیگرانی هستند که با این پروژه همکاری دارند.  

دیگر عوامل تولید فیلم سینمایی «دریا موجه کاکا» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: علی سرآهنگ، تهیه‌کننده: امیر سمواتی، مدیر فیلمبرداری: مصطفی وافرانی، صدابردار: منصور شهبازی، مدیر تولید: مجید گودرزی، برنامه‌ریز: مریم پورشفیعی، طراح صحنه و لباس: علی نصیری‌نیا، گریم: مهرداد میرکیانی، مجری طرح: فرید سمواتی، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.