دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

بر اساس مصوبه شورای صنفی نمایش

«اسب سفید پادشاه» در گروه استقلال اکران می‌شود

فیلم سینمایی اسب سفید پادشاه

سینماپرس: «اسب سفید پادشاه» به جای «رخ دیوانه» در گروه استقلال اکران می شود.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با سینماپرس، ‌درباره مصوبات جلسه امروز این شورا اظهار داشت: در این جلسه قرارداد اکران فیلم «اسب سفید پادشاه» امضا شد و این فیلم به سرگروهی سینما «استقلال» به جای فیلم «رخ دیوانه» به نمایش در می‌آید.

وی افزود: شورا هیچ دخل و تصرفی در اکران فیلم ها ندارد و توزیع کننده فیلم «اسب سفید پادشاه» مجاز بود که با یکی از سرگروه ها قرارداد منعقد و ارائه کند.

فرجی در خصوص اکران فیلم «خانه دختر» اظهار داشت: فعلا مصوبه قطعی در این زمینه وجود ندارد و در حال حاضر فقط اکران فیلم «اسب سفید پادشاه» قطعی شده است. 

فرجی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز سعیدی‌پور به نمایندگی از گروه سینمایی آزادی، سرتیپی به نمایندگی از گروه سینمایی کوروش، علی قلی‌زاده به نمایندگی از گروه سینمایی زندگی و خود من به نمایندگی از گروه سینمایی استقلال درباره مسائل اکران و همچنین وضعیت اکران فیلم‌های جدید بحث و تبادل نظر داشتیم.

وی در پایان راجع به آمار فروش فیلم ها اظهار داشت: قرار است آمار فروش فیلمهای سینما توسط شورای صنفی نمایش ارائه گردد اما در حال حاضر شرایط برای ارائه آمار از سوی این شورا هنوز فراهم نشده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.