یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

به بهانه اکران فیلم محمد حسین لطیفی در سینماها

مجید یاسر: نمی‌خواستم تهیه کننده «اسب سفید پادشاه» شوم!

فیلم سینمایی اسب سفید پادشاه

مجید یاسر تهیه کننده و بازیگر سینما اظهار داشت: در ابتدا نمی‌خواستم تهیه کننده «اسب سفید پادشاه» شوم!

مجید یاسر در گفتگو با سینماپرس یادآور شد: محمدحسین لطیفی علاقه بسیاری به ساخت این فیلم داشت و قرار بود محسن علی اکبری پیش از این در سال ۱۳۸۸ این فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر تولید کند و پس از آنکه شرایط تولید فراهم نشد با وقفه ای پنج ساله آقای لطیفی از من خواستند که در حیطه تهیه و تولید این اثر همکاری کنم.

یاسر در ادامه این بحث اظهار داشت: در ابتدا نمی خواستم تهیه کنندگی «اسب سفید پادشاه» را بر عهده بگیرم، چرا که دغدغه اصلی من بازیگری است و فکر می کردم ورودم به عرصه تولید درست نباشد اما با صحبت هایی که با آقای لطیفی داشتیم تهیه کنندگی این اثر را بر عهده گرفتم.

وی در عین حال گفت: نقش یاشار از همان ابتدا برای شخصیت خودم نوشته شد و از آنجا که حضورم در این فیلم قطعی بود برای تهیه کنندگی آن نیز اقدام کردم.

بازیگر فیلم سینمایی «توفیق اجباری» در ادامه افزود: «اسب سفید پادشاه» اثری هنری است که در ساخت آن مخاطبان عام را نیز در نظر گرفته ایم. محمدحسین لطیفی مخاطبان سینما را به خوبی می شناسد و از آنجا که علاقه بسیاری به ساخت این فیلم داشت فکر می‌کنم «اسب سفید پادشاه» بتواند با مخاطبان بسیاری ارتباط برقرار کند.

این بازیگر خاطرنشان کرد: امسال سعی داشتیم در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشیم، به همین دلیل نسخه نهایی فیلم را به دبیرخانه جشنواره ارائه دادیم اما متأسفانه فیلم از حضور در جشنواره فیلم فجر کنار گذاشته شد و ما نیز با توجه به این مسأله به رأی هیأت انتخاب احترام گذاشته و تصمیم به اکران آن در سال جاری گرفتیم.

بازیگر فیلم سینمایی «چراغ قرمز» در پایان اظهار داشت: امیدوارم در اکران این فیلم دچار مشکل نشویم و مردم نیز از آن استقبال کنند چرا که فکر می کنم «اسب سفید پادشاه» بتواند فیلمی جذاب برای مخاطبان عام و خاص سینما باشد.

گفتنی است مجید یاسر پیش از این در مقام بازیگر در فیلم های «تلفن همراه رئیس جمهور»، «قبرستان غیرانتفاعی» و «روز سوم» ایفای نقش کرده است.

«اسب سفید پادشاه» آخرین اثر سینمایی محمدحسین لطیفی در مقام کارگردان است که بازیگرانی چون الناز شاکردوست، مجید یاسر، فرهاد قائمیان و لیدا عباسی در آن ایفای نقش کرده اند.

پروانه نمایش اکران دوم نوروز به تازگی برای این فیلم صادر شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.