یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

تاکید رئیس انجمن «صدا» به حذف جریان های سیاسی در خانه سینما

محمود سماک باشی بهترین صدابردار در جشنواره بیست و نهم فیلم فجر

مهر: رییس انجمن صدای سینمای ایران معتقدست مدیرعامل جدید خانه سینما خود از منتقدان ورود جریان‌های سیاسی به این نهاد صنفی است و به همین دلیل تمرکزش را بر امور صنفی می‌گذارد.

محمود سماک باشی رییس انجمن صدای سینمای ایران درباره انتخاب رضا میرکریمی به عنوان مدیرعامل خانه سینما به خبرنگار مهر گفت: خوشحالم که پس از مدتی وقفه در انتخاب مدیرعامل خانه سینما، هیات مدیره این نهاد صنفی به جمع بندی نهایی رسید و رضا میرکریمی را انتخاب کرد.  

وی افزود: رضا میرکریمی فیلمسازی آگاه به امور صنفی و خوشبختانه از منتقدان حضور جریان های سیاسی در خانه سینما است و امیدوارم وی در مسیری که پیش‌رو دارد بتواند خانه سینما را به اصل وظایف خود یعنی انجام امور صنفی برگرداند.

این صدابردار سینمای ایران با اشاره به اینکه خانه سینما به عنوان یک نهاد صنفی فعالیت های زمین مانده بسیاری دارد، بیان کرد: همانگونه که گفتم انتظار می رود رضا میرکریمی که سکانداری خانه سینما را به عهده گرفته به انجام امور صنفی چون بیمه، تامین امور رفاهی، امنیت شغلی و غیره توجه ویژه داشته باشد.

[محمود سماک باشی]

سماک باشی که این روزها فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» به کارگردانی بهرام توکلی را روی پرده دارد درباره کارهای جدیدش نیز گفت: در حال حاضر پیشنهادهای مختلفی برای کار دارم که هیچ یک از آنها نهایی نشده است و در هیچ یک از پروژه های سینمایی مشغول نیستم و فرصت کافی دارم فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» را همراه با مردم ببینم.

وی در پایان درباره صدابرداری این فیلم سینمایی توضیح داد: حجم صدای فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» به دلیل پر بازیگر و پر دیالوگ بودن بالا بود و همین مساله کار را برای گروه صدابرداری مشکل می کرد ولی گروه صدابرداری در طول انجام این پروژه سینمایی اذیت نشدند زیرا همه گروه با هم همدل و همراه بودیم و دوستی و رفاقت را چاشنی کار کردیم و توانستیم این فیلم را به ثمر برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.