دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

در گفتگوی سینماپرس با پدرام زمانی عنوان شد

جدیدترین خبرها از سریال ویدئویی«ایست، خدا می بیند»/ مجموعه ای از داستانک های مذهبی، اجتماعی در شبکه نمایش خانگی+ تصاویر

سریال ویدئویی«ایست، خدا می بیند»

سینماپرس: پدرام زمانی کارگردان سریال «ایست، خدا می بیند» گفت: این سریال یک اثر رئال و با محوریت قصه های درون شهری و اجتماعی است که می تواند برای تمامی مخاطبان جذابیت در پی داشته باشد.

کارگردان تله فیلم «رهایی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: مجموعه آثار قبلی من همگی در حوزه های مذهبی بوده اما از آنجا که هیچ یک از پخش کنندگان و تهیه کنندگان از چنین آثاری حمایت نمی کنند من مجبور شدم تا به سمت تولید مجموعه ای بروم که موضوعات مذهبی را در بستری اجتماعی روایت می کند.

وی اضافه کرد: در عین حال همچنان تمایل دارم بتوانم در حوزه سینمای مذهبی فعالیت کنم و به همین منظور این روزها در حین تصویربرداری سریال «ایست، خدا می بیند» و نیز درگیر انجام امور پیش تولید تله فیلم «چادر» با موضوع و محوریت حجاب اسلامی هستم که متأسفانه امروزه جایگاهش در جامعه کمرنگ شده و مردم توجه چندانی به آن نشان نمی دهند.

سریال ویدئویی«ایست، خدا می بیند»

وی ادامه داد: معتقدم که اهالی سینما و تلویزیون رسالت بزرگی بر عهده دارند تا از طریق این رسانه های تأثیرگذار نگذارند شرعیات، اعتقادات و آموزه های دینی از بین برود و فراموش شود. به همین منظور خودم را موظف می دانم که علیرغم همه بی مهری هایی که با ساخت چنین آثاری صورت می گیرد آثاری در این رابطه تولید کنم.

این کارگردان سپس به حال و هوای سریال «ایست، خدا می بیند» اشاره کرد و اظهار داشت: این سریال از ۲۶ داستان مختلف بهره گرفته است که از لحاظ مضمونی به یکدیگر ارتباط داشته اما از لحاظ داستانی با هم مرتبط نیستند. در هر دی وی دی قرار است ۵ داستانک که زمان هر یک از آن ها کمتر از ۲۰ دقیقه است عرضه شوند. این داستان ها مستقل هستند و از همین رو مخاطب می تواند تنها یک داستان را انتخاب و آن را تماشا کند.

وی خاطرنشان کرد: بازیگران هر یک از داستان ها نیز متفاوت هستند و در حال حاضر که ما مشغول ضبط سومین داستان این مجموعه با نام «جامانده» هستیم بازیگرانی همچون فریبا نادری، نیما شاهرخ شاهی، رامین راستاد، نفیسه روشن، رامتین خداپناهی، پردیس افکاری و... جلوی دوربین رفته اند و ممکن است برخی از آن ها در قسمت های دیگر این مجموعه نیز بازی داشته باشند.

سریال ویدئویی«ایست، خدا می بیند»

وی افزود: این روزها با بسیاری از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران برای بازی در سایر داستان های این مجموعه گفتگو داشته ایم که به دلیل عدم امضای قرارداد ترجیح می دهم نام هیچ یک از آن ها رسانه ای نشود.

زمانی ادامه داد: تاکنون تصویربرداری دو داستان با عنوان «سایه» و «آناهیتا» به پایان رسیده و ما هم در تمامی این داستانک ها و هم سایر داستان های پیش رو تنها در شهر تهران تصویربرداری خواهیم داشت چرا که شهر در این مجموعه خود دارای یک شخصیت است و داستان های ما حول محور اتفاقات شهر تهران روایت می شوند.

سریال ویدئویی«ایست، خدا می بیند»

گفتنی است؛ عوامل سریال «ایست، خدامی‌بیند» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پدرام زمانی، تهیه کننده: رحمت الله شادطبع، مجری طرح: تصویر ستاره هنر، مدیر تولید و مدیر تصویربرداری: رضا شاد، برنامه‌ریز: بیتا آصفی، طراح صحنه و لباس: سپبده عبدی، طراح چهره‌پردازی و مشاور هنری: نوید فرح مرزی، دستیار یک کارگردان: امین زمانی، انتخاب بازیگر: آیدا کنی، منشی صحنه: شیما باقری، صدابردار: مهدی آقاملک، مدیر تدارکات: ماهان شاد، تدوین: نیما شاعری، عکاس: حسن هندی، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.