جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۰

گپ سینماپرس با فیلمساز جنجالی

سهیلی: بازنویسی فیلمنامه «دلواپسان» با وسواس در حال انجام است/ تا قبل از جشنواره فجر فیلم را آماده می‌کنم

سعید سهیلی کارگردان در جلسه رئیس سازمان سینمایی با صنوف سینما

سینماپرس: سعید سهیلی کارگردان سینمای ایران اظهار داشت: بازنویسی فیلمنامه «دلواپسان» همچنان با وسواس و توجه زیاد در حال انجام است و مراحل پایانی خود را سپری می کند. این در حالیست که پیش از این اعلام شده بود که این فیلم در اردیبهشت ماه امسال کلید می‌خورد.

سهیلی در گفتگو با سینماپرس خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از اتمام بازنویسی فیلمنامه «دلواپسان» برای دریافت پروانه ساخت اقدام خواهیم کرد و مراحل پیش تولید و تولید این اثر را به گونه ای انجام خواهیم داد که قبل از شروع جشنواره سی و چهارم فجر آماده نمایش شده و در صورت همراهی هیأت انتخاب قطعاً در این جشنواره با این فیلم حضور خواهم داشت.

این کارگردان افزود: همه عوامل ساخت این فیلم مشخص شده اند و با توجه به این مسأله مرحله پیش تولید «دلواپسان» چندان به طول نمی انجامد اما بنا بر دلایلی هنوز نمی توانم عوامل حاضر در این فیلم را معرفی کنم.

وی ادامه داد: در این فیلم از تعدادی از بازیگزان حرفه ای و شناخته شده سینما استفاده خواهم کرد لیکن فیلمنامه بر اساس برخی روشهای مرسوم متکی و ملهم از شخصیت یک یا دو بازیگر نیست.

کارگردان فیلم سینمایی «سنگ، کاغذ، قیچی» درباره موضوع و قصه این فیلم گفت: این فیلم دارای قصه ای در رابطه با جوانان جامعه است که در ادامه روند، فضا و قصه «گشت ارشاد» و «کلاشینکف» ساخته می شود. «دلواپسان» همانند آثار اخیرم دارای رگه هایی از طنز است که امیدوارم بتواند مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

سهیلی در ادامه اظهار داشت: این فیلم هیچ ارتباطی با مسائل سیاسی ندارد و همانند اکثر آثار سینمایی ام دغدغه ها و دلواپسی های خودم نسبت به جامعه است که مربوط به جوانان می شود.

گفتنی است سعید سهیلی پیش از این ساخت فیلم های سینمایی «مردی شبیه باران»، «مردی از جنس بلور»، «سهراب»، «شب برهنه»، «چهار انگشتی»، «چهار چنگولی» و «گشت ارشاد» را به عنوان کارگردان در کارنامه هنری خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.