چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

آیا سایت جدید «سینماتم» مورد حمایت سازمان سینمایی است؟

سینماتم

سینماپرس: آیا سایت جدید «سینماتم» مورد حمایت سازمان سینمایی است؟

به گزارش خبرنگار سینماپرس، شنیده ها حاکیست این سایت که هنوز نامی از مدیران و گروه تحریریه آن بر روی خروجی هایش قرار نگرفته است، مورد حمایت سازمان سینمایی بوده و قرار است در نیمه شعبان مصادف با سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) رونمایی شود.

پیش از این در خبرها اعلام شده بود که سازمان سینمایی دولت یازدهم به تبع مدیریت سینمایی دولت های پیشین خود قصد راه اندازی خبرگزاری سینمایی دارد تا از این طریق اخبار و گزارشات رسمی خود را در اختیار رسانه ها و علاقمندان قرار دهد اما تاکنون خبری از این موضوع بعد از گذشت ۲۰ ماه از آغاز بکار مدیران سینمایی دولت تدبیر و امید بطور رسمی منتشر نشده است.

گفتنی است این سایت در بخش درباره ما آورده است: « این سایت تلاش می کند با تهیه گزارش های راهبردی در حوزه یسینما با رویکرد پرداختن به مسائل فرامنطقه ای و خارجی، محتوای مستند و فاخر خود را به مخاطبین عرضه کند.»

 سایت سینماتم که در حال حاضر به نشانی cinematem.ir در دسترس کاربران می باشد تنها مبادرت به بازنشر برخی اخبار دریافتی از روابط عمومی مراکز و دفاتر سینمایی و نیز سایتها و خبرگزاری ها اقدام نموده و دربرگیرنده بخشهای مختلف است.

از جمله بخش های تعریف شده در این سایت میتوان به سینمای ایران، سینمای جهان، جشنواره ها، رادیو تلویزیون، ماتی مدیا، سایر هنرها، لنز سینماتم و سایر رسانه ها اشاره کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.