جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

فیلمساز فیلم کوتاه در گفتگو با ما

روایت یک دختر نوجوان در فیلمی۷ دقیقه‌ای/ «ویبره» تا ۲۵ روز دیگر آماده نمایش می شود+ تصاویر

فیلم کوتاه «ویبره»

سینماپرس: محسن نجفی کارگردان فیلم کوتاه اظهار داشت: ساخت فیلمی کوتاه با عنوان «ویبره» را در دست دارم که تا امروز ۶۰ درصد از این فیلم تصویربرداری شده است و تا ۲۵ روز دیگر آماده نمایش می شود.

نجفی در گفتگو با سینماپرس خاطرنشان کرد: موضوع این فیلم درباره دختری است که گوشی موبایلش را در مدرسه گم کرده و بر اثر گم شدن این گوشی همراه روایتی شکل می گیرد که قصه فیلم را تشکیل می دهد و موضوعات متنوعی در این فیلم بیان می شود.

فیلم کوتاه «ویبره»

این کارگردان افزود: در این فیلم به مضامینی همچون استفاده گوشی همراه توسط نوجوانان، قضاوت زود هنگام و مباحثی دیگر از جمله بستن کمربند ایمنی ماشین و حرف زدن با آن در حین رانندگی می پردازد.

فیلم کوتاه «ویبره»

وی اظهار داشت: مخاطبان این فیلم ۷ دقیقه ای را می توان قشر نوجوان و جوان جامعه دانست. این فیلم برای حضور در جشنواره های داخلی و خارجی ساخته می شود که امیدوارم بتواند نظرات هیأت انتخاب و داوران جشنواره های مختلف را به خود جلب کند.

فیلم کوتاه «ویبره»

نجفی در ادامه عوامل ساخت فیلم کوتاه «ویبره» را معرفی کرد و گفت: علیرضا اسدنژاد به عنوان تصویربردار، گلشید بحرایی در مقام طراح گریم، ماهان جعفرزاده به عنوان صدابردار، زهرا ابراهیمی در مقام نویسنده، فاطمه درباری به عنوان عکاس، ابوالفضل اعظمی به عنوان دستیار کارگردان، جلال قربانی به عنوان مدیرتولید و امید مددی در مقام دستیار فیلمبردار با من در ساخت این فیلم همکاری کردند.

فیلم کوتاه «ویبره»

وی در پایان افزود: این فیلم با هزینه شخصی ساخته می شود و تا ۱۰ روز دیگر تصویربرداری آن به پایان رسیده است. ضمن اینکه گلشید بحرایی، فاطمه بهمن آبادی و آیدا اشرفی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

فیلم کوتاه «ویبره»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.