جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

گام رو به جلوی مدیرعامل برای تولید فیلم

میرکریمی «ناصر عنصری» را قائم‌مقام خود در خانه سینما کرد

ناصر عنصری

سینماپرس: ناصر عنصری معاون امور اصناف و قائم مقام خانه سینما شد.

به گزارش سینماپرس، روابط عمومی خانه سینما اعلام کرد طی حکمی از سوی سید رضا میرکریمی مدیر عامل خانه سینما  ناصر عنصری به عنوان قائم مقام و معاونت امور اصناف منصوب شد.

در این حکم آمده است:

دوست و همکار عزیر جناب آقای ناصر عنصری

امروز در شروع دوره ای جدید از مدیریت خانه سینما، برای تحقق اهداف فرهنگی و صنفی جامعه اصناف سینمایی  کشور به همراهی جنابعالی  نیازمندم و از مسیر این نامه شما را که مدیر و هنرمندی خوش نام و خوش سابقه می باشید، به عنوان معاونت امور اصناف و قائم مقام خانه سینما منصوب  می کنم.

ناصر عنصري متولد ۱۳۳۲ تهران، فارغ التحصيل حقوق قضايي از دانشگاه تهران است. وي فعاليت هنري را سال ۱۳۵۸با گويندگي در صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران آغاز كرد. از فعاليت هاي او ميتوان به تهيه و توليد فيلم هاي مستند تلويزيوني، همكاري در شوراي فرهنگي فارابي، شوراي بازبيني فيلم وزارت فرهنگ و ارشاد، عضو هيأت انتخاب جشنواره فيلم فجر اشاره كرد.

فیلم های «اقلیما»، «یک تکه نان» و ... در کارنامه تهیه کنندگی ناصر عنصری به ثبت رسیده است. وی در حال حاضر فیلم«پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» را در دست تهیه دارد.

 شایان ذکر است طی روزهای گذشته میرکریمی همزمان با انتصابش در مدیر عاملی خانه سینما با اشاره به ضرورت ساخت فیلم جدیدش تحت عنوان «دختر» و نیز برخی پروژه های سینمایی دیگر، فعالیت در عرصه تولید را در صورت مهیا شدن شرایط تلویحأ در اولویت کاری خود اعلام کرده بود.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.