شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

نظرضرغامی درباره طنز و شبکه نسیم

عزت الله ضرغامی*

فارس: عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق صداوسیما عصر پنج‌شنبه گذشته در مراسم دومین سالروز راه‌اندازی شبکه «دکتر سلام»، اظهار داشت: یکی از طنزهای روزگار این است که بنده را برای سخنرانی دعوت کرده‌اند اما یک بار هم برنامه «دکتر سلام» را ندیده‌ام.

وی افزود: اوایل پیروزی انقلاب، شخصی که تازه به عنوان رئیس ورزش کشور انتخاب شده بود، گفت که من نه ورزشکارم و نه ورزشکاران را دوست دارم، اما رئیس ورزش کشور شده‌ام. این هم یکی از طنزهای آن روزگار بود!

ضرغامی با بیان اینکه کشور ما ظرفیت طنز،‌ جک و شوخی را دارد، گفت: متأسفانه ما نتوانسته‌ایم ظرفیت طنز و جک را به کار بگیریم و هرکس خواست به طنز بپردازد، آن‌قدر در فضای مجازی توسط دیگران «هو» شد که تصمیم گرفت از طنزپردازی دست بردارد.ما باید حصار تنگ طنزپردازی را که عده‌ای آن را محدود کرده‌اند شکسته و این حوزه را گسترده‌تر کنیم. مسئولان اخمو هم اهل شوخی هستند.
وی با بیان اینکه یک صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام راه‌اندازی کرده‌ام، گفت: بنده یک عکس در این صفحه با سیدهادی خامنه‌ای (دبیرکل مجمع نیروهای خط امام) منتشر کرده‌ام که ایشان به شدت می‌خندد. این عکس البته مربوط به یک شوخی منشوری است.
به اعتقاد ضرغامی طنز همچون روغن لای چرخ‌دنده‌هاست که حرکت‌ها را تسهیل می‌کند.
رئیس سابق رسانه ملی در مورد راه‌اندازی شبکه نسیم، گفت: شبکه نسیم راه افتاد تا نشاط در بین مردم را افزایش دهد که البته کانال را باز گذاشتیم تا هرکس هر فرصتی یافت موارد طنز را برای نمایش به این شبکه بفرستد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.