یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

به سینماپرس خبر داد

مهدی پاکدل: پس از اتمام بازی در «کیمیا» به سراغ «خرپشته» خواهم رفت/ نمایش «فردا»از ۱۶خرداد در «هنر و تجربه»

مهدی پاکدل در نشست خبری فیلم «تمشک»در جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: مهدی پاکدل کارگردان و بازیگر سینما اظهار داشت: «خرپشته» را قبل از جشنواره فیلم فجر آماده نمایش خواهم کرد تا امکان حضور در این رویداد سینمایی را از دست ندهد.

پاکدل در گفتگو با سینماپرس خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «کیمیا» هستم و به همین دلیل ساخت فیلم سینمایی «خرپشته» را تا زمان اتمام بازی ام در این سریال به ناچار کنار گذاشته ام چرا که مطمئناً تا مهر ماه سال جاری مشغول بازی در این سریال خواهم بود.

وی از نقشش در «کیمیا» گفت: سریال «کیمیا» در قالبی وسیع بخشی از تاریخ معاصرمان را که به قبل و بعد از انقلاب اسلامی و حتی اتفاقات امروز مربوط می شود را روایت می کند و من در نقش جوانی ظاهر شده ام که فعالیت هایی در قبل از انقلاب داشته و قصه زندگی وی در زمان جنگ و اتفاقاتی که برایش رخ داده روایت می شود.

بازیگر فیلم سینمایی «بدون اجازه» با اشاره به نقشش در این سریال افزود: کاراکتری که بازی در نقش آن بر عهده من است جوانی است که پیمان نام دارد و بازی تا ۴۰ سالگی این شخصیت بر عهده من است.

این بازیگر در ادامه اظهار داشت: فیلمنامه فیلم «خرپشته» به قلم ایمان افشاریان همچنان در مرحله نگارش است و بلافاصله پس از اتمام نگارش این فیلم وارد مرحله پیش تولید می شویم.

وی خاطرنشان کرد: «خرپشته» قصه ای اجتماعی دارد که در مورد چند جوان دانشجو است و ما در این فیلم خطرات و مشکلات آن ها را به تصویر خواهیم کشید.

پاکدل افزود: هنوز برای عوامل و شروع زمان تصویربرداری تصمیمی گرفته نشده و با توجه به فعالیتم در «کیمیا» زمان تولید این فیلم به تعویق افتاد اما مطمئناً «خرپشته» تا قبل از جشنواره فجر آماده نمایش خواهد شد.

بازیگر سریال تلویزیونی «ستایش» در ادامه از اکران فیلم سینمایی «فردا» در بخش هنر و تجربه سخن گفت و اظهار داشت: گروه هنر و تجربه برای فیلم هایی که امکان دیده شدن کمتری دارند اتفاق نسبتاً خوبی است و ما شاهد هستیم که این گروه مخاطبان خاص خود را دارد اما مطمئناً هر فیلمسازی علاقه دارد اثر سینمای اش بیشتر دیده شود.

این بازیگر در پایان اظهار داشت: «فردا» از ۱۶خرداد به مدت ۶ ماه در سینماهای کشور در بخش هنر و تجربه اکران خواهد شد.

گفتنی است مهدی پاکدل پبش از این در فیلم های سینمایی «ماهی ها عاشق می شوند»، «شبانه»، «مخمصه»، «دایره زنگی» و «محمد (ص)» ایفای نقش کرده و در مجموعه های تلویزیون متنوعی از جمله «مروارید سرخ»، «ما چند نفر» و «بی گناهان» به عنوان بازیگر حضور داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.