یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

مهرجویی نمایش «غرب واقعی» را از عید فطر روی صحنه می‌برد/ ساخت «علی سنتوری ۲» منتفی شد؟

داریوش مهرجویی*

سینماپرس: وحیده محمدی فر فیلمنامه نویس سینما و همسر داریوش مهرجویی اظهار داشت: اجرای نمایش «غرب واقعی» از عید فطر در شهرستان کرج آغاز می شود.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: در حال حاضر مشغول طراحی صحنه و لباس نمایش «غرب واقعی» به کارگردانی داریوش مهرجویی هستم که به قلم «سم شپرد» نوشته شده است.

محمدی فر خاطرنشان کرد: این نمایشنامه را داریوش مهرجویی ترجمه کرده و هنوز همه عوامل و بازیگران آن مشخص نشده اند اما مطمئناً در این نمایش عوامل و بازیگران حرفه ای و مطرح استان البرز حضور خواهند کرد.

وی افزود:  اولین اجراهای این نمایش را در استان البرز خواهیم داشت اما به احتمال زیاد در تهران و چند شهر دیگر نیز «غرب واقعی» به روی صحنه برود.

فیلمنامه نویس فیلم سینمایی «بمانی» درباره قصه اصلی این نمایش گفت: «غرب واقعی» روایتگر دو برادر است که تضادهای زندگی و رفتارهای آن ها در قالب نمایشی اجرا خواهد شد.

محمدی فر خاطرنشان کرد: سه سال پیش نمایش «درس» به کارگردانی داریوش مهرجویی و با بازی امیر جعفری، طناز طباطبایی و نادره سلیمانی روی صحنه رفت که با استقبال خوبی از سوی طرفداران وی صورت گرفت و فکر می کنم «غرب واقعی» نیز چنین اثری باشد.

فیلمنامه نویس فیلم سینمایی «نارنجی پوش» در ادامه اظهار داشت: ساخت فیلم «علی سنتوری ۲» به تعویق افتاده و برای ساخت این فیلم سینمایی اقدامی قطعی صورت نگرفته و ممکن است داریوش مهرجویی ساخت آن را کنار گذاشته و مشغول اثری دیگر شود.

گفتنی است وحیده محمدی فر پیش از این نگارش فیلمنامه های «مهمان مامان»، «سنتوری»، «آسمان محجوب»، «چه خوبه که برگشتی» و «ارواح» را در کارنامه خود داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.