یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹

قائم مقام جدید خانه سینما: فعالیت‌های صنفی را بدون رسانه‌ای شدن دنبال می کنیم!

سر در خانه سینما

مهر: ناصر عنصری معاون امور اصناف خانه سینما با اشاره به اینکه فعالیت های صنفی خانه سینما بدون رسانه ای شدن دنبال می شود، عنوان کرد برنامه های عملی نشده دوره قبل نیز به مرحله اجرایی نزدیک می شوند.

ناصر عنصری معاون امور اصناف و قائم مقام خانه سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه پی گیری فعالیت های صنفی مانند گذشته دنبال می شود، گفت: در این دوره از مدیریت خانه سینما نیز در بخش فعالیت های صنفی به روال گذشته کارها را دنبال می کنیم. با این تفاوت که ترجیح می دهیم فعالیت های در دست را کمتر رسانه ای کنیم.

وی با اشاره به اینکه رضا میرکریمی مدیرعامل خانه سینما نیز تمایل به رسانه ای نشدن فعالیت های خانه سینما دارد، توضیح داد: اینکه بدون رسانه ای شدن به دنبال انجام فعالیت های خود هستیم به این معنا نیست که می خواهیم چیزی را از جامعه پنهان کنیم، اما ترجیح می دهیم تا کارهایی که قرار است، انجام شود به نتیجه برسد، بعد اطلاع رسانی کنیم.

وی تاکید کرد: زمانی که وعده کاری قبل از اجرایی شدن داده می شود، انتظارات بالا رفته و اگر آن وعده عملی نشود، نتایج مثبتی به همراه ندارد. به همین دلیل تصمیم داریم تا زمانی که نسبت به مساله ای اطمینان پیدا نکرده ایم آن را رسانه ای نکنیم.

قائم مقام خانه سینما بیان کرد: آن چه مشخص است همه مسائل صنفی که در گذشته مطرح بوده دنبال می شود و از تجربیات و مدارک ثبت شده هیات مدیره قبلی خانه سینما استفاده خواهد شد. در واقع هیچکدام از تجربیات دوره قبل نادیده گرفته نشده است. ما نیامده ایم که چرخ را دوباره اختراع کنیم، بلکه از آنچه قبلا به دست آمده نهایت استفاده را می بریم.

عنصری در پایان یادآور شد: در این دوره علاوه بر فعالیت های جدید، برنامه هایی که در دوره قبل دوستان فرصتی برای انجام آن نداشتند و یا امکان انجام آن به وجود نیامده است دنبال و به مرحله اجرایی نزدیک می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.