یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

باران مانع «پایتخت ۴» نشد

سارا و نیکا سریال پایتخت

تسنیم: تهیه کننده سری چهارم مجموعه تلویزیونی پایتخت از تکمیل شش قسمت از این سریال خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ درصد از فیلمبرداری کار به پایان رسیده است.

الهام غفوری تهیه‌کننده «پایتخت» در گفت‌‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: کار هم اکنون در منطقه شیرگاه استان مازندران با حضور همه بازیگران اصلی ادامه دارد و امروز درحال تصویربرداری از لوکیشن کلانتری با بازی محسن تنابنده، احمد مهران فر و هومن حاجی عبداللهی هستیم.

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1394/01/19/139401191204136535061823.jpg

وی با اشاره به مساعد بودن شرایط آب و هوایی در منطقه پر باران شیرگاه افزود: هرساله در این منطقه، ما شاهد بارش باران‌های زیادی هستیم ولی امسال به جز بارش‌های پراکنده موسمی در شیرگاه، آب و هوا با ما همراه بود و بارندگی‌ها تا الان مانع از ادامه تصویربرداری و بروز خلل در کار نشده است.

این تهیه کننده همچنین تاکید کرد: همه عوامل پشت و جلوی دوربین شبانه روز در تلاش هستند تا کار به اتمام برسد و هم اکنون در کنار فیلمبرداری، مراحل نگارش و تدوین سریال «پایتخت» نیز به صورت همزمان انجام می‌شود.

غفوری همچنین گفت: به غیر از بازیگران محلی، بازیگر نامدار جدیدی به گروه اضافه نشده است.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۴» محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری، که داستانی دیگر از خانواده نقی معمولی را روایت می‌کند و در۲۶ قسمت در ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، ژانک منگ هان، هومن حاجی عبدالهی، و علیرضا خمسه از بازیگران اصلی این سریال هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.