یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

«یتیم‌خانه ایران» هنوز تدوینگر ندارد

محمد رضا تخت کشیان تهیه کننده  در نمایی از  پشت صحنه سریال کلاه پهلوی

تسنیم: محمدرضا تخت‌کشیان تهیه کننده «یتیم‌خانه ایران» ضمن گلایه از اخبار نادرست برخی رسانه ها در مورد تدوین این فیلم گفت: هنوز تدوینگری برای «یتیم‌خانه ایران» انتخاب نشده است و با پایان فیلمبرداری، کار تدوین شروع می‌شود.

محمد رضا تخت‌کشیان تهیه کننده فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» ، با اشاره به اینکه فیلمبرداری این فیلم در شهر تهران تمام شده است گفت: تیم تولید فیلم «یتیم‌خانه ایران» به جنگل‌های شمال کشور سفر کردند و طی هفته جاری فیلم‌برداری این بخشها شروع می‌شود.

در سالهای اخیر برخی از پروژه های سینمایی تدوین همزمان با فیلم‌برداری را دارند. تخت کشیان در مورد خبری مبنی برتدوین همزمان فیلم گفت: هیچ بخشی از فیلم تدوین نشده است و هنوز تدوینگری برای این کار انتخاب نکردیم. پس از پایان مراحل فیلم‌برداری، تدوین کار را شروع می‌کنیم.

«یتیم‌خانه ایران» تازه ترین اثر سینمایی ابوالقاسم طالبی داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران در سال‌های 1295 تا 1297 و در کوران جنگ جهانی اول در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس است.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از: نویسنده و کارگردان: ابوالقاسم طالبی، تهیه کننده: محمدرضا تخت‌کشیان، جلوه های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، برنامه ریز و دستیار اول: حسن لفالیان، مشاور کارگردان: اکبر منصور فلاح‏، مدیر فیلمبرداری:اصغر رفیعی جم، صدابردار: بهمن حیدری، طراح چهره پردازی: داریوش صالحیان، طراح صحنه و لباس: عباس بلوندی، عکاس: نادر فوقانی، مترجم:سحر جراحی، فیلمبردار مستند پشت صحنه: فاطمه یاسینی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.