دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

نرگس محمدی و سنگ چاپ در یک فیلم تلویزیونی

تصویربرداری «هوای خنک» به پایان رسید/ شبکه افق فیلمی با موضوع «توبه» پخش خواهد کرد + تصاویر

تله فیلم هوای خنک

سینماپرس:محمد قانع فرد تهیه کننده تلویزیون اظهار داشت: تصویربرداری فیلم تلویزیونی «هوای خنک» به کارگردانی سید محسن میر حسینی به تازگی به پایان رسید.

قانع فرد در گفتگو با سینماپرس خاطرنشان کرد: تدوین این اثر که تهیه کنندگی آن را خودم بر عهده داشتم طی روزهای آینده آغاز خواهد شد و پس از اتمام مراحل تولید عید فطر از شبکه افق پخش خواهد شد. 

نرگس محمدی در تله فیلم هوای خنک

هادی دیباجی در تله فیلم هوای خنک

وی افزود: داستان این فیلم بر اساس طرحی از مهدی علی میرزایی نوشته شده که نگارش فیلمنامه آن را مهدی شیرزاد و مهدی کیا بر عهده داشته و فهیمه سلیمانی نیز به عنوان بازنویس فیلمنامه با ما همکاری داشته اند.

تله فیلم هوای خنک

تله فیلم هوای خنک

این تهیه کننده اظهار داشت: فیلم تلویزیونی «هوای خنک» اولین فیلم بلند خانه فیلم داستانی انقلاب اسلامی است که به مسأله توبه و استغفار می پردازد. امیدوارم این فیلم بتواند به عنوان اثری مذهبی با مخاطبان بسیاری ارتباط برقرار کند.

تله فیلم هوای خنک

نرگس محمدی در تله فیلم هوای خنک

قانع فرد در ادامه بازیگران این فیلم را معرفی کرد و گفت: نرگس محمدی، افشین سنگ چاپ، هادی دیباجی، میثاق جمشیدی، بیوک میرزایی و رضا بنفشه خواه از بازیگران اصلی فیلم «هوای خنک» هستند.

تله فیلم هوای خنک

نرگس محمدی در تله فیلم هوای خنک

در خلاصه داستان فیلم تلویزیونی «هوای خنک» آمده است: داستان این فیلم در مورد روحانی جوانی به‌نام سلمان است که برای اولین بار قرار است به منبر رفته و سخنرانی کند اما این اتفاق مصادف می‌شود با مراسم ختم دزدی به‌نام تیمور و ...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.