دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

تعجب کارگردان «احتمال باران اسیدی» از خبر توقیف فیلمش در رسانه ها

فیلم سینمایی احتمال باران اسیدی

مهر: کارگردان فیلم سینمایی «احتمال باران اسیدی» بیان کرد شورای پروانه نمایش هنوز برای صدور پروانه نمایش این فیلم به جمع بندی نرسیده و حاشیه‌سازی برخی رسانه‌ها تعجب‌برانگیز است.

بهتاش صناعی ها کارگردان فیلم سینمایی «احتمال باران اسیدی» در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن ابراز نگرانی از حواشی پیش آمده پیرامون صدور پروانه نمایش این فیلم توضیح داد: من هم طی روزهای گذشته اخبار غافلگیر کننده ای پیرامون دلایل صادر نشدن پروانه نمایش «احتمال باران اسیدی» و شائبه ای که در برخی رسانه ها درباره شخصیت اصلی فیلم مطرح شده شنیده ام.

به گفته وی، دلیلی وجود ندارد که این موضوع آن طور که برخی رسانه ها گفته اند نظر وزارت ارشاد نیز باشد.

وی بیان کرد: بعد از نمایش «احتمال باران اسیدی» در جشنواره فیلم فجر و انجام برخی اصلاحات، برای دریافت پروانه نمایش اقدام کردیم ولی طی ماه های گذشته اعلام کردند که نوبت هنوز به فیلم ما نرسیده تا بررسی لازم برای صدور پروانه نمایش انجام شود و تاکنون تنها یک جمله از سوی شورای صدور پروانه نمایش به ما اعلام شده که می گویند هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم.

«احتمال باران اسیدی» جایزه بهترین فیلمنامه را از بخش نگاه نو در سی و سومین جشنواره فیلم فجر بدست آورد و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم بود.

این فیلم داستان منوچهر مرد شصت ساله‌ای است که بازنشسته اداره دخانیات است. وی از سر بیکاری همچنان هر روز به اداره می رود. مادرش تا زنده بود آرزو داشت ازدواجش را ببیند. در حالی که منوچهر حتی دوستی هم در زندگی ندارد...

شمس لنگرودی، مریم مقدم، پوریا رحیمی سام، ارسلان عبدالهی، عیسی حسینی، حبیب پور سیفی، پروین ملکی، امان رحیمی، سینوهه دانشمند، حسن حسینیان، سام جابر انصاری، سعید پیامی پور، علی نادربیگی، نیلوفر سیاری، احمد ذبیحی، الهه بخشی بازگران این فیلم هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.