دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸

خاطره ضرغامی از سفر به کردستان با هنرمندان+ عکس

عزت الله ضرغامی*

مشرق: رییس سابق سازمان صدا و سیما در صفحه اینستاگرام خود عکسی از سفر به کردستان به همراه هنرمندان در دهه ۶۰ را منتشر کرد.

 عزت الله ضرغامی در توضیح این عکس نوشت:

 

جمشید هاشم پور، سوپراستار فیلم های اکشن دهه ٦٠؛ با اخلاق و با محبت! فیلم "تاراج" از آثار ماندگار سینمای قصه گو و انقلابی است.

دو عکس پایینی نشان از گذر عمر دارد. همیشه به بازیگران گفته ام بهترین نشانه های گذر ايام، مقايسه ى چهره ى بازيگران در دوره هاى زمانى متفاوت است. عکس بالایی هم حضور جمشید خان در کنار هنرمندان برجسته اى چون علی نصیریان، جمشید مشایخی، داوود رشیدی و سیامک اطلسی در سنندج؛ جشنواره فیلم کردستان.

خاطره ضرغامی از سفر به کردستان با هنرمندان
حضور ده ها هنرمند برجسته در این جشنواره هم موجب شور و اشتیاق وصف ناشدنی در میان مردم شد و هم گروهک های ضدانقلاب و تبلیغات دروغین و مسموم آنان در مورد جایگاه حاکمیت و نظام در میان مردم را به شدت دچار انفعال کرد.

شایعات فراوانی که مدعی ناامنی در شهرهای استان و حتی حکومت نظامی نامحسوس بود، بعد از تجمعات چند هزارنفری در خیابان ها و حتی چند ده هزار نفری در آبیدر سنندج، رنگ باخت.
فكر مى كنم روز پایانی به علت ازدحام فراوان و بسته بودن خیابان آقای هاشم پور بر نشانه های مردم مشتاق تا جلو در سینما هدایت شد!

گروهک کومله در مراسم اختتامیه بیانیه ای را در سالن پخش کرد که به هنرمندان توصیه کرده بود فریب رژیم را نخورند و با آن همکاری نکنند! ياد آن ايام به خير!

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.