سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

از فیلم جدید کارگردان «شیار ۱۴۳»چه خبر؟

نرگس آبیار در پشت صحنه فیلم سینمایی«شیار۱۴۳»

تسنیم: ۴۰ درصد از مراحل فیلم‌برداری «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار تمام شده است و پیمان خاکسار مراحل تدوین این فیلم را به صورت همزمان انجام می‌دهد. او پیش از این «شیار۱۴۳» اثر تحسین شده این کارگردان را تدوین کرده بود.

 مراحل فیلم‌برداری فیلم «نفس» سومین اثر سینمایی نرگس آبیار در سکوت کامل خبری به شهر هشتگرد رسید.

براساس شنیده‌های خبرنگار تسنیم، ۴۰ درصد از مراحل فیلم‌برداری کار تمام شده است و پیمان خاکسار مراحل تدوین این فیلم را به صورت همزمان انجام می‌دهد. خاکسار بیشتر به عنوان مترجم شناخته می‌شود و پیش از این فیلم «شیار۱۴۳» اثر تحسین شده نرگس آبیار را تدوین کرده بود.

گروه تولید فیلم «نفس» بعد از فیلم برداری صحنه‌های مربوط به لوکیشن هشتگرد به تهران می آیند. پیش از این فیلم‌برداری این فیلم سینمایی در شهر شاهدیه یزد انجام شده است و شهرهای کرج، شاهرود و قم مقصد بعدی تیم تولید پروژه سینمایی«نفس» خواهند بود.

فیلم سینمایی «نفس» روایتی است از زندگی چهار کودک با نام‌های بهار، نادر، کمال و مریم است. کودکانی که به همراه پدرشان غفور (با بازی مهران احمدی) و مادربزرگ خود (با بازی پانته‎آ پناهیها) در دهه ۵۰ خورشیدی زندگی می‌کنند.

محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی، همانند دو فیلم قبلی نرگس آبیار، تهیه کنندگی این کار را برعهده دارند.

گلاره عباسی، مهران احمدی، سیامک صفری، محمدرضا شیرخانلو، پانته‌آ پناهیها، بهنوش بختیاری، ساقی زینتی و جمشید هاشم پور ایفاگر نقش‌های فیلم سینمایی «نفس» هستند.

ساعد نیک ذات مدیر فیلمبرداری این پروژه سینمایی است و سایر عوامل فیلم بدین شرح هستند: مدیر صدابرداری:عباس رستگارپور، چهره پردازی:مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، مدیر تولید: بهزاد هاشمی، مدیر تدارکات: امیر یمینی و روزبه سجادی حسینی نیز دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز است.

نرگس آبیار با فیلم «شیار ۱۴۳» نزد مخاطبان شناخته شد. این فیلم درباره مادری است که پسرش به جبهه رفته و سال‌ها است که این مادر چشم به راه پسر جوانش است.

انتهای‌پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.