سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

سلفی برزو ارجمند در پشت صحنه «تنهایی لیلا» لطیفی +عکس

تسنیم: «تنهایی لیلا» سریالی به کارگردانی محمد حسین لطیفی است که برای پخش در ماه مبارک رمضان در حال تولید است. مینا ساداتی، نسرین مقانلو، بهروز شعیبی، حسن پورشیرازی، آفرین عبیسی، سام قریبیان و برزو ارجمند از بازیگران این سریال هستند.

بروز ارجمند بازیگر سریال «تنهایی لیلا»، عکسی سلفی که در پشت صحنه این سریال گرفته است را در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

«تنهایی لیلا» سریالی به کارگردانی محمد حسین لطیفی است که برای پخش در ماه مبارک رمضان در حال تولید است. در بخش توضیحات داستان این فیلم آمده است: محمد پس از زلزله‌ای که در آن همه خانواد‌ه‌اش را از دست داده، متولی امامزاده‌ای شده است. عشق یک دختر او را در شرایط ویژه‌ای قرار می‌دهد به شکلی که ایمان او در محک امتحان قرار می‌گیرد ... .

تولید و ساخت این سریال از ۲۰ فروردین کلید خورده است. لوکیشن اصلی این فیلم روستای بوجان لواسانات است. مینا ساداتی، نسرین مقانلو، بهروز شعیبی، حسن پورشیرازی، اکبر زنجان پور، آفرین عبیسی، سام قریبیان و برزو ارجمند از جمله بازیگران اصلی پروژه هستند.

عوامل اصلی این سریال عبارتند از: نویسنده: حامد عنقا، کارگردان: محمد حسین لطیفی، مدیر فیلمبرداری: رضا شیخی، دستیار اول کارگردان: حسن لبافی و تهیه کننده: محمد رضا شفیعی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.