چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

همزمان با اکران فیلم در سینماهای کشور

معیریان: «دریا کنار» فیلمی خانوادگی است که تبعات برخی رفتارهای غیر اخلاقی را دنبال می‌کند

آرش معیریان

سینماپرس: آرش معیریان کارگردان سینما با توجه به شروع اکران فیلم «دریاکنار» در سینماها اظهار داشت: «دریاکنار» اثری خانوادگی است که به دلیل مشکلات و مسائل ناخوشایندی که بین افراد خانواده به وجود می آید موضوعات غیر اخلاقی چون تهمت، غیبت و افترا را دنبال می کند.

معیریان در گفتگو با سینماپرس افزود: در این فیلم چگونگی سرنوشت انسان ها با یکدیگر را به تصویر کشیده و پرداختن به موضوع زندگی زوج های جوان را دستمایه قصه فیلم قرار داده ام.

وی اظهار داشت: این فیلم با توجه به سایر آثاری که در ساخت آن ها به عنوان کارگردان شرکت داشته ام تجربه ای جدید محسوب می شود، چرا که اکثر آثار قبلی من در فضایی کاملاً طنز یا کمدی روایت می شد.

این کارگردان خاطرنشان کرد: هر فیلمسازی علاقه دارد افراد بیشتری به دیدن فیلمش بروند اما متأسفانه با کمبود سالن و تغییر شرایط اقتصادی مردم، استقبال از فیلم های سینما به حداقل رسیده است؛ هر چند که امیدوارم استقبال خوبی از این فیلم و به طور کلی فیلم های دیگر صورت بگیرد.

معیریان با اشاره به زمان اکران «دریاکنار» اظهار داشت: اکران این فیلم در زمان مناسبی صورت گرفته و فصل و زمان خوبی برای دانش آموزان فراهم است تا به سینما بروند.

کارگردان فیلم سینمایی «احضار شدگان» درباره فعالیت های اخیرش گفت: ساخت یک سریال و یک فیلم سینمایی به من پیشنهاد شده است که راجع به آن ها باید فکر می کنم اما در هر صورت شرایط برای حضور در ساخت یک فیلم یا سریال را مسائل مالی تعیین می کنند.

وی در پایان افزود: نگرانی از شرایط مالی برای ساخت یک فیلم همه جنبه های کیفی اثر را نیز تحت تأثیر قرار می دهد و من سعی دارم با توجه به فراهم بودن بودجه لازم وارد مراحل تولید یک فیلم می شوم چرا که نبود نقدینگی کیفیت اثر را کاهش می دهد.

گفتنی است «دریا کنار» یک ملودرام اجتماعی  با زمینه‌های حادثه‌ای و دلهره‌آور است که داستانی اجتماعی، طنز و عاشقانه دارد.

دانیال عبادی، بهنوش بختیاری، مهران غفوریان، مهران رجبی، سحر قریشی، سیروس گرجستانی، فتحعلی اویسی، نادر سلیمانی، نعیمه نظام دوست و امید علومی در این فیلم بازی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.