جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

آخرین خبرها از فیلمی سینمایی که به ازدواج موقت و سن ازدواج جوانان می‌پردازد

فیلم سینمایی در مدت معلوم

سینماپرس: محسن جاهد تهیه کننده سینما گفت: فیلم «در مدت معلوم» که به کارگردانی وحید امیرخانی تولید شده است تلنگری به جامعه نسبت به بالارفتن شدید سن ازدواج در جوانان است.

تهیه کننده فیلم سینمایی «اکباتان» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس خاطرنشان کرد: «در مدت معلوم» به معضلات و مشکلات عدیده جوانان از سن بلوغ تا سن ازدواج می پردازد که طی سال های اخیر این فاصله بسیار زیاد شده و باعث به وجود آمدن توقعات و مشکلات متعددی شده است. متأسفانه علیرغم تأکیدات مکرر کارشناسان مذهبی، اجتماعی و... همچنان هیچ راهکاری برای پایین آمدن سن ازدواج وجود ندارد و هیچ کس نیز مایل نیست که در این زمینه پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: جوانان جامعه ما به حال خود رها شده اند و متأسفانه اغلب به جای ازدواج و تشکیل خانواده به راه های خلاف کشیده می شوند که در این زمینه شبکه های متعدد ماهواره ای نیز بسیار تأثیرگذار بوده اند. ما با ساخت این فیلم می خواستیم به نوعی به تمامی جامعه تلنگری بزنیم و به آن ها سنت حسنه ازدواج را یادآوری کنیم تا از این پس به مسئله ازداج جوانان بیشتر بیندیشند.

این تهیه کننده سینما ضمن اشاره به اینکه حرف اصلی ما در این فیلم مسئله صیغه و ازدواج موقت نیست گفت: شاید برخی افراد بر این باور باشند که مسئله اصلی ما طرح ازدواج موقت به جای ازدواج دائم در جامعه است اما مسئله ما در فیلم «در مدت معلوم» بسیار عمیق تر از این مسئله است چرا که ما در این فیلم در حالی مسئله ازدواج موقت را به عنوان یک راهکار برای حذف فساد در جامعه مطرح می کنیم که بر این باور هستیم پایین آمدن سن ازدواج و تشکیل خانواده در بین جوانان می تواند تأثیرات مثبتی برای جامعه داشته باشد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «ناسپاس» سپس در پاسخ به این سوأل که دلیل عدم ارسال این فیلم به جشنواره فیلم فجر چیست اظهار داشت: ما به جشنواره فیلم فجر نمی اندیشیم و مایل هستیم که فیلم مان را هرچه سریعتر اکران کنیم چرا که ما جزو سینمای بخش خصوصی هستیم و اگر بودجه ای که برای تولید یک فیلم صرف کرده ایم سریع بازنگردد دیگر نمی توانیم دست به تولید آثار جدید بزنیم.

وی گفت: قصد داریم فیلم سینمایی «در مدت معلوم» که در سکوت کامل خبری ساخته شدرا  عید سعید فطر در سینماهای تهران و شهرستان ها روی پرده ببریم و این روزها درگیر ساخت مواد تبلیغاتی این اثر سینمایی هستیم. 

گفتنی است؛ بازیگرانی همچون جواد عزتی، ویشکا آسایش، هومن سیدی، اکبر عبدی، مهدی فقیه، علی اوسیوند، طوفان مهردادیان، علی سلیمانی، صبا گرگین پور، سلمان فرخنده و شهره قمر در اولین ساخته سینمایی وحید امیرخانی به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.