یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴

جمال گلی به سینماپرس خبر داد:

«پایان شب» وارد مرحله پیش تولید شد/ فیلمی جنایی معمایی از عباس مرادیان

عباس مرادیان*

سینماپرس: جمال گلی تهیه کننده سینما و تلویزیون اظهار داشت: پروانه ساخت فیلم سینمایی «پایان شب» صادر شده و وارد مرحله پیش تولید شده ایم.

گلی در گفتگو با سینماپرس افزود: در حال حاضر مشغول انتخاب بازیگران هستیم و در تلاشیم از بازیگران مطرحی در این فیلم استفاده کنیم.

وی افزود: از عوامل پشت صحنه این فیلم تاکنون فرشاد گل سفیدی به عنوان فیلمبردار، هادی افشار در مقام صدابردار و محسن دارسنج به عنوان طراح گریم قطعی شده اند که قرار است با ما در ساخت این فیلم همکاری کنند.

این تهیه کننده اضافه کرد: «پایان شب» فیلمی جنایی معمایی است که به نویسندگی و کارگردانی عباس مرادیان ساخته می شود و رضا شریفی نیز سمت دستیار اول کارگردان را بر عهده گرفته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تصویربرداری این اثر طی روزهای آینده با مشخص شدن سایر عوامل آغاز خواهد شد و سعی داریم در کوتاه ترین زمان ممکن «پایان شب» را آماده نمایش کنیم.

تهیه کننده سریال تلویزیونی «۳۹ هفته» افزود: این فیلم می تواند با مخاطبان بسیاری ارتباط برقرار کرده و به اثری پرفروش در سینمای ایران تبدیل شود. در صورتی که این فیلم مورد تأیید هیأت انتخاب جشنواره فیلم فجر قرار گیرد ما علاقه بسیاری برای حضور در بخش رقابتی جشنواره فیلم فجر داریم.

گلی در پایان درباره خلاصه داستان این فیلم سینمایی گفت: «پایان شب» روایتگر فعالیت یک قاچاقچی دارو است که به شکل مرموزی کشته شده و مأموران پلیس برای پیدا کردن قاتل او وارد کار می شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.