سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

نادر مقدس به سینماپرس خبر داد؛

«پرونده ای برای سارا» برای حضور درجشنواره فیلم کودک اصفهان آماده می‌شود/ فیلمی اجتماعی- پلیسی و نوجوان پسند

نادر مقدس

سینماپرس: نادر مقدس کارگردان سینما از اتمام مراحل فنی فیلم سینمایی «پرونده ای برای سارا» خبر داد و گفت: این فیلم در صورت تأیید در بیست و نهمین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان اصفهان رونمایی خواهد شد.

کارگردان فیلم سینمایی «شور عشق» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: از آنجا که آقای اکبر نبوی به عنوان تهیه کننده و فیلمنامه نویس «پرونده ای برای سارا» مایل به حضور این فیلم در جشنواره فیلم های کودک و نوجوان اصفهان بودند، تلاشمان بر این است که اولین رونمایی این فیلم در این دوره از جشنواره در اصفهان انجام شود؛ البته این در حالی است که ما به این ترتیب فصل خوب تابستان را برای اکران یک فیلم جذاب که می تواند نوجوانان زیادی را به سوی خود جذب نماید از دست خواهیم داد.

وی سپس با تأکید بر اینکه «پرونده ای برای سارا» اولین فیلمی است که با فضایی جدید و محوریت دو نوجوان در ایران ساخته شده است، اظهار داشت: هرچند که این اثر سینمایی با محوریت نوجوانان ساخته شده است اما می توان آن را فیلمی اجتماعی، پلیسی و معمایی نیز قلمداد نمود که ماجراجویی های ۲ کاراکتر نوجوان آن که بر اثر حادثه ای تا انتهای فیلم با مشکلات زیادی همراه می شوند می تواند برای مخاطبان در تمامی سنین و سلایق مختلف جذاب و باورپذیر باشد.

مقدس در ادامه این گفتگو در مورد داستان جدیدترین اثر سینمایی اش گفت: دختر نوجوانی به نام سارا علاقه زیادی به وکالت دارد وی در این فیلم درگیر پرونده ای می شود که به علت نبود شواهد کافی پدرش وکالت آن را قبول نمی کند بنابراین خود سارا وارد ماجرا شده و با اتفاقاتی روبه رو می شود.

این کارگردان سینمای ایران سپس خاطرنشان کرد: من بسیار مایلم تا فیلم هایی درباره کودکان و نوجوانان بسازم و همیشه به این ژانر علاقه زیادی داشته ام؛ از همین رو به زودی خبر جدیدی از تولید جدیدترین اثر سینمایی ام در این رابطه را منتشر خواهم کرد که این روزها تقریباً نگارش آن را به پایان رسانده ام و احتمالاً تا یک ماه آینده پیش تولید آن آغاز خواهد شد.

کارگردان فیلم سینمایی «ارتباط خانوادگی» سپس در مورد موسیقی فیلم «پرونده ای برای سارا» اظهار داشت: آریا عظیمی نژاد که به تازگی ساخت موسیقی این فیلم را به پایان رسانده زحمات بسیار زیادی را برای این کار متحمل شد و شاید برای اولین بار با توجه به نمادپردازی های متنوع فیلم یک نوع موسیقی جدید به تولید رسید که به تم و درونمایه اثر مرتبط باشد.  

مقدس ادامه داد: این فیلم در فضایی بسیار جالب در شمال ایران فیلمبرداری شده و از لحاظ جلوه های ویژه بصری نیز کار بسیار جالبی روی آن صورت گرفته است که قطعاً برای مخاطبان اثر خالی از لطف نخواهد بود.

وی در خاتمه این گفتگو از شاهرخ فروتنیان، اردلان شجاع کاوه، آزیتا لاچینی، پریا مردانیان و آرمیتا مرادی به عنوان بازیگران اصلی این فیلم سینمایی نام برد و ابراز امیدواری کرد که این فیلم بتواند اکران موفقی را تجربه کند و با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان کودک و نوجوان مواجه شود.

گفتنی است؛ دیگر عوامل فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: امیر موسوی، صدابرداری: بهروز معاونیان و مسعود شاهوردی، تدوین و مشاور فیلمنامه: احمد مرادپور، آهنگساز: آریا عظیمی نژاد، مدیر جلوه های ویژه بصری: امیررضا معتمدی، طراح چهره پردازی محسن بابایی، مدیر تولید: امیر مقدس، عکاس: مهسا طیب طاهر، سرمایه گذاران: بنیاد فارابی و سازمان تبلیغات اسلامی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.