شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

اولین فیلم علی ملاقلی پور در راه اکران؛

سعدی: «قندون جهیزیه» برای سوددهی باید حداقل ۳ ماه روی پرده سینماها بماند

سعید سعدی*

سینماپرس: سعید سعدی تهیه کننده فیلم «قندون جهیزیه» با تأکید بر اینکه امیدوارم استقبال مردم از این فیلم به حدی باشد که این فیلم بتواند ۳ تا ۴ ماه روی پرده بماند، اظهار داشت: شرایط بسیار بد مالی و اقتصادی سینما به گونه ای است که اگر یک فیلم کمتر از این مدت روی پرده سینماها باشد نمی تواند به سوددهی دست پیدا کند.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: رفتارهای ناعادلانه مانع از برنامه ریزی اکران فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» در عید فطر امسال شده است و به همین جهت این روزها در حال رایزنی برای نمایش این فیلم در اکران دوم عید فطر هستیم. 

وی اضافه کرد: با توجه به بازخوردهای مثبتی که در جشنواره فیلم شهر و بخش بین الملل فیلم فجر از فیلم دریافت کردیم درصدد هستیم تا فضای تبلیغاتی گسترده ای برای فیلم فراهم سازیم.

وی ادامه داد: «قندون جهیزیه» خوشبختانه در میان تمامی اکران هایی که در جشنواره های مختلف داشت توانست مورد استقبال بخش اعظمی از اهالی رسانه، هنرمندان و سینماگران واقع شود و من بسیار متأسفم از اینکه برخی از مدیران سینمای کشور این اثر را به نوعی نادیده گرفتند.

وی سپس خاطرنشان کرد: «قندون جهیزیه» فیلمی است که داستان آن از دل جامعه امروزی ما برمی آید و شاید به همین دلیل است که مخاطبان از هر صنف و گروهی تاکنون با این اثر ارتباط خوب و تنگاتنگی را برقرار کرده اند. من اصولاً معتقدم که فیلم هایی که حرف های دل مردم را بیان می کنند می توانند بر دل آن ها بنشینند و از همین حالا می دانم که یکی از مبلغان اصلی این فیلم مخاطبان آن خواهند بود.

تهیه کننده فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» افزود: متأسفانه یکی از مشکلاتی که امروزه در جامعه ما به شدت رواج دارد قضاوت زودهنگام اشخاص و افراد است و این فیلم به نوعی به آسیب شناسی این مقوله مهم می پردازد و با زبانی بسیار شیرین و طنز درس های اخلاقی زیادی را برای مخاطبانش در پی دارد.

سعدی در خاتمه این گفتگو تصریح کرد: امیدوارم مسئولان سینمایی کمی هم به سینمای بخش خصوصی دقت و توجه داشته باشند.

گفتنی است؛ در این فیلم که به کارگردانی علی ملاقلی پور ساخته شده است صابر ابر، نگار جواهریان، مصطفی ساسانی، حسن عباسی، وحید نفر، حیدر زرقومی، اکبر عبدی، افسانه چهره آزاد و کریم اکبری مبارکه به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان «قندون جهیزیه» آمده است: عطا و معصومه در خانه ای مستأجرند، موعد اجاره آنها پایان یافته اما می خواهند در خانه بمانند.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.