جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷

در مصاحبه با ما مطرح شد

۷۵ درصد سریال«دردسرهای عظیم ۲» آماده نمایش است/ مهام: برای ادامه کار نگرانی نداریم

سریال دردسرهای عظیم ۲

سینماپرس: مهران مهام که سریال «دردسرهای عظیم۲» به تهیه کنندگی وی از دیشب همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده است اظهار داشت: تاکنون ۷۵ درصد از نگارش فیلمنامه، تصویربرداری و تدوین سریال را به اتمام رسانده ایم؛ هر چند که برای ادامه هم مشکلی نداریم

مهام در گفتگو با خبرنگار سینماپرس خاطرنشان کرد: «دردسرهای عظیم ۲» دارای داستانی جذاب و فضایی دلنشین است که ارتباط کوچکی با «دردسرهای عظیم ۱» دارد و کسانی که قسمت اول این مجموعه را مشاهده نکرده اند می توانند با دیدن «دردسرهای عظیم ۲» هم به راحتی ارتباط برقرار کنند.

وی با اشاره به تعدد سریالهای دیگر در ماه رمضان گفت: از حضور سایر رقیبان در شبکه های مختلف استقبال می کنیم و معتقدیم  مخاطبان تلویزیون از این سریال استقبال شایانی به عمل خواهند آورد.

این تهیه کننده افزود: قصه این مجموعه با محوریت شخصیت لطیف، بهار و بچه شان روایت می شود که در آن مثل قسمت اول این مجموعه فضایی، طنزآمیز در فیلم حاکم است.

وی ادامه داد: به نظر من سری دوم این مجموعه به مراتب از سری اول بهتر خواهد بود و امیدوارم که تمامی تلاش های تیم تولید برای این سریال به ثمر بنشیند.

تهیه کننده سریال «خانه به دوش» افزود: همه بازیگران سری قبل در قسمت جدید مجموعه نیز حضور دارند. ضمن اینکه بازیگرانی چون حسین محب اهری، فریده سپاه منصور، امیرحسین صدیق، مه لقا باقری نیز از بازیگران جدیدمان هستند.

در خلاصه داستان  سریال آمده است: «با پیدا شدن بچه‌ای در ماشین و آمدن خانواده لطیف (جواد عزتی) از شهرستان و دعوت از خانواده پدری بهار (الناز حبیبی)، آندو دچار دردسرهای فراوانی می‌شوند. فرحان (مهدی هاشمی) که خود را مدیون کمک‌های لطیف و بهار می‌داند، سعی می‌کند مشکلات پیش آمده برای آنها را حل و فصل کند، اما...».

سایر عوامل اصلی دردسرهای عظیم ۲ عبارتند از: مدیر تولید: شاپور دلدار، دستیار یک کارگردان: احسان سجادی حسینی، دستیار ۲: نوید صلاحی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: زهره سیه پوش، مدیر تصویربرداری: فرشاد گلسفیدی، صدابردار: هادی افشار، تدوینگر: حسین غضنفری، مدیر تدارکات: مهدی رجبی، صحنه آرا: محمد ترکاشوند، سرپرستان گریم: محمد سیه پوش، فرنوش رضایی، منشی صحنه: محمدحسین گلفشان و دستیار تهیه: حامد مختاری، مدیر برنامه ریزی:مجتبی خادم زاده و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.