یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳

اسماعیل عفیفه در گفتگو با ما اعلام کرد:

«یادداشت های یک زن خانه دار» پس از ماه رمضان روی آنتن می‌رود

اسماعیل عفیفه

سینماپرس: اسماعیل عفیفه تهیه کننده مجموعه تلویزیونی«یادداشت های یک زن خانه دار» اعلام کرد: این سریال پس از ایام ماه مبارک رمضان از تلویزیون پخش خواهد شد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس خاطرنشان کرد: تا امروز ۶۰ درصد این مجموعه به کارگردانی مسعود کرامتی در ۴۵ قسمت ۳۵ دقیقه ای آماده شده است.

این تهیه کننده با اشاره به این موضوع که قرار بود «یادداشت های یک زن خانه دار» برای پخش از ماه مبارک رمضان تولید شود اظهار داشت: متأسفانه نتوانستیم این مجموعه را به ایام ماه رمضان برسانیم و به همین دلیل پخش این سریال به روزهای پس از این ماه موکول شده است.

وی در عین حال گفت: این اثر همانطور که از نامش بر می آید دارای مشخصه هایی است که فکر می کنم بیشتر مورد توجه خانم ها قرار بگیرد.

این تهیه کننده توضیح داد: تمام قسمت های این مجموعه در یک آپارتمان تصویربرداری می شود و قهرمان داستان خانمی به نام شیوا است که در رشته روان شناسی تحصیل کرده و اهل وبلاگ نویسی است.

شقایق دهقان، فریبا جدیکار، علی عامل هاشمی،  فلامک جنیدی، فرناز رهنما، و کاظم سجادیه از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش کرده اند.

این سریال زندگی ساده یک زن را روایت می کند که اتفاقات زندگی خود را در یک وبلاگ یادداشت می کند و از این راه با افراد زیادی در ارتباط است.  

گفتنی است مسعود کرامتی پیش از این ساخت مجموعه های متنوعی از جمله سریال های «پاتال و آرزوهای کوچک»، «مرغابی وحشی»، «روز کارنامه» و «ترانه کوچک من» را کارنامه هنری خود به عنوان کارگردان بر عهده داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.