سه‌شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

گفتگو با سینماپرس نتیجه داد

خبر «مسعود آب پرور» از تأمین سرمایه برای تولید «کایدون»/ حضور بازیگران مطرح در یک سریال جاسوسی

مسعود آب پرور کارگردان هوش سیاه

سینماپرس: مسعود آب پرور کارگردان سینما و تلویزیون که مدت ها در انتظار تأمین سرمایه برای ساخت سریال جاسوسی «کایدون» به سر می برد در رابطه با وضعیت تولید این اثر گفت: خوشبختانه همکاری های برای تولید سریال «کایدون» صورت گرفته است.

کارگردان فیلم سینمایی «قتل آن لاین» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: من حدود یک ماه قبل طی گفتگویی با سینماپرس اعلام کردم که در صورت عدم حمایت انجمن دفاع مقدس از ساخت سریال «کایدون» انصراف می‌دهم و همین امر باعث شد تا مدیران و مسئولانی که قول تولید این سریال تلویزیونی را داده بودند برای پیشبرد روند تولید آن به تکاپو بیافتند.

وی ادامه داد: خوشبختانه از سوی مدیران انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس برای تولید این سریال همکاری های خوبی صورت گرفته و ما قرار است تا چند هفته آینده پیش تولید رسمی این فیلم را شروع کنیم تا انشاء الله بتوانیم در صورت مهیا شدن شرایط این سریال را تا حدود ۲ ماه آینده وارد مرحله تصویربرداری کنیم.

آب پرور تأکید کرد: البته جدا از انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس نهادهای دیگری هم برای مشارکت در تولید این سریال مهم اعلام آمادگی کرده اند اما از آنجا که هنوز هیچ قراردادی میان طرفین امضا نشده است من نمی توانم نامی از این نهادها به میان بیاورم.

کارگردان سریال تلویزیونی «هوش سیاه» خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم که این سریال در صورت تولید اثرات بسیار مثبتی را برای جمهوری اسلامی ایران در پی دارد و از همین رو می خواهم به بهترین شکل ممکن آن را به سرانجام برسانم. «کایدون» تحولی شگرف در روند فیلم و سریال سازی در کشور ما محسوب خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوأل که آیا بازیگری را برای حضور در این سریال در نظر گفته است گفت: هنوز با بازیگری وارد مذاکره برای حضور در «کایدون» نشده ام اما قطعاً در این سریال از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است؛ «کایدون» سریال جاسوسی است که از هک کردن بهپاد اسرائیلی در آسمان ایران آغاز می‌شود و با یک پایان بسیار غافلگیرکننده تمام می‌شود. سازمان موساد یک واحد ویژه عملیاتی مخفی را با نام «کایدون» را در ایران اداره می‌کند. این واحد که در اصل بخشی از سازمان موساد است، وظیفه عملیات‌های ترور و آدم‌ربایی را در درجات بالای امنیتی بر عهده دارد و از دیگر بخش‌های موساد جدا است. بسیاری از مأموران واحد کایدون به دلیل استرس‌های شدید روانی و جسمی ناشی از ماهیت این کار تنها چند سال را در این واحد دوام می‌آورند. ترورهای دانشمندان هسته‌ای ایران، به این جاسوسان نسبت داده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.