سه‌شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

امیر پورکیان به سینماپرس خبر داد:

«خنده های آتوسا» اوایل مهر اکران خواهد شد

امیر پورکیان

سینماپرس: امیر پورکیان تهیه کننده سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: فیلم «خنده های آتوسا» بنابر رایزنی های صورت گرفته با مسئولان سازمان سینمایی اوایل مهرماه اکران خواهد شد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: شرکت «نسیم صبا» پخش این فیلم را بر عهده دارد و با انجام مراحل فنی، این فیلم در حال حاضر آماده نمایش است.

وی یادآور شد: همانطور که می دانید فیلمبرداری «خنده های آتوسا» در ۴ روز به پایان رسیده که این یک اقدام بی سابقه محسوب می شود و در رکورد کمترین زمان فیلمبرداری برای فیلمی سینمایی در گینس ثبت شده است.

این تهیه کننده سینما سپس اظهار داشت: تا امروز هیچ فیلمی سینمایی به این شکل ساخته نشده است و به همین دلیل «خنده های آتوسا» را می توان دارای عواملی کاملاً حرفه ای دانست که ساخت این فیلم را به این شکل در شرایطی سخت انجام داده اند.

وی خاطرنشان کرد: البته شاید فیلم هایی باشند که در مدت زمان های کوتاه ساخته شده اند اما هیچ فیلمی همانند «خنده های آتوسا» در شرایط سخت قطار در حال حرکت نبوده است و همین مسأله را نیز می توان موضوعی جذاب و حائز اهمیت دانست.

در خلاصه داستان «خنده های آتوسا» آمده است: مرجان، موسی، آتوسا، استوارت، شیلا، احسان، بهزاد، شیرین و دکتر طاهری همگی مسافران قطار تهران استانبول هستند...

ساير عوامل اين پروژه عبارتند از مدير فيلمبرداري: مرتضي غفوري، صدابردار: محمد شاهوردي، طراح گريم: الهام اطيابي، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، مجري طرح: هومن اطيابي، مدير توليد: فريبا سادات خليلي، دستيار اول کارگردان و برنامه ريز: مسعود حقي، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی، عکاس: يوسف عبدالرضايي، منشي صحنه: مونا پيرايش، مدیر ارتباطات و بازرگانی: ایرج رحمانی، مسوول پشتیبانی: علیرضا آخوندان، جانشين توليد: حسين الماسي، تدارکات: عباس خديري، محصول موسسه خانه فيلم پروان.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.