چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

در مصاحبه با ما عنوان کرد؛

مسعود تکاور: فیلم اولم در سینما حادثه‌ای است/ برای رسیدن به جشنواره فیلم فجر تلاش می‌کنم

مسعود تکاور

سینماپرس: مسعود تکاور گفت: قصد دارم فیلمی حادثه ای( اکشن) بسازم که هم رونق را به سینما برگردانم و هم مخاطب جذب سالن های سینما شود

مسعود تکاور که طی دو روز اخیر نامش در فهرست اسامی فیلم اولی های تایید شده شورای پروانه ساخت برده شده در گفت و گو با خیرنگار سینماپرس، گفت: هنوز نام مشخصی برای فیلمم در نظر نگرفته ام اما به زودی مراحل پیش تولید را آغاز و ساخت فیلم را پی می گیرم.

وی ادامه داد: قصد دارم با فیلمی در ژانر حادثه ای مخاطب را به سالن های سینما جذب کنم و رونق را به گیشه های سینما برگردانم. اگر در سینمای ایران فیلم حادثه ای با طروات و با زیبایی شناسی خاص یه تصویر بکشیم قطعا بیننده را از فیلم هایی با داستان های کسل کننده  نجات می دهیم.

کارگردان سریال «رهایی» ادامه داد: سینما شاخصه هایی برای جذب مخاطب دارد که این  ویژگیها در اکثر فیلم های دنیا به خصوص هالیوود دیده می شود. هر چند که یکسری از آنها در سینمای ایران امکان پذیر نیست و فرهنگ ما هم اجازه وارد شدن به این گونه روایت را می دهد.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی ما باید با خلق صحنه های اکشن  جذابیت فیلم  را برای مخاطب بالا ببریم. به نظر من ژانر حادثه ای در سینمای ایران امتحان خود را پس داده و اگر امروز دوباره فیلم تاراج یا عقاب ها را اکران کنند باز هم استقبال از این فیلم ها بالا خواهد بود.

وی اضافه کرد: اگر می بینیم امروزه در سینمای ایران به این ژانر بی توجهی می شود یا به دلیل اینکه فیلمسازها دانش ساخت فیلم های اکشن را ندارند و یا بودجه ساخت این فیلم ها را.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.