چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

سینماپرس/ با بازی محمدرضا گلزار و خاطره اسدی

آخرین پلان «خشکسالی و دروغ» فیلمبرداری شد/ فیلمی با موضوع مشکلات خانوادگی

فیلم خشکسالی و دروغ

سینماپرس: فیلمبرداری دومین فیلم پدرام علیزاده روز گذشته در شمال ایران به پایان رسید

پدرام علیزاده در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، بیان کرد: بخش اصلی فیلمبرداری خشکسالی و دروغ که از ۱۶ اردیبهشت آغاز شده بود در شهر رویان استان مازندران به پایان رسید. در آخرین روزهای فیلمبرداری محمدرضا گلزار و خاطره اسدی مقابل دوربین  بازی داشتند.

وی افزود:در حال حاضر میثم مولایی تدوین فیلم را بر عهده دارد و  بعد از به پایان رسیدن تدوین، بلافاصله  فیلم وارد مراحل صداگذاری می شود.

وی ادامه داد:فیلم «خشکسالی و دروغ» به نویسندگی محمد یعقوبی اقتباسی از نمایشنامه «خشکسالی و دروغ» وی است. فیلمبرداری این فیلم در دو مقطع انجام شد. بخش هایی از آن هفته آخر اسفند  و بخش های اصلی در اردیبهشت و خرداد انجام شد. ضمن اینکه یک هفته از فیلمبرداری این فیلم در شمال و بقیه صحنه ها در تهران صورت گرفته است.

وی همچنین در مورد تفاوت «خشکسالی و دروغ» با فیلم قبلیش(آخرین سرقت) گفت: داستان فیلم خشکسالی و دروغ خانوادگیست و این فیلم  به مشکلات خانوادگی می پردازد. اما ژانر فیلم آخرین سرقت کمدی بود.

علیزاده پیش از این در گفتگویی گفت: داستان فیلم در فاصله زمانی ۲۵ اردیبهشت ۹۳ تا ۲۵ اردیبهشت ۹۴ روایت میشود و برای همین نیاز داشتیم به استفاده از هر چهار فصل سال برای فیلمبرداری.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از:فیلمبردار: مهدی جعفری، صدابردار: محمودخرسند، طراح گریم:ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: جهانگیر میرزاجانی، مدیر تولید: میثم معراجی، دستیارکارگردان و برنامه ریز: علیرضا شمس شریفی، عکاس :یوسف عبدالرضایی، تهیه کننده : غلامرضاموسوی

بازیگران: محمدرضاگلزار، پگاه آهنگرانی، خاطره اسدی، علی سرابی، آیدا کیخایی، امیر سپهر مهرابی و...

نظرات

  • مسیح ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۰
    0 0
    خیلی قشنگ
  • ا ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۰:۲۲
    0 0
    خيلي افتضاج بود،

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.