سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

در گفت وگو با سینماپرس:

الناز حبیبی: توقع مردم از سریال «دردسرهای عظیم» بالا رفته‌است/ به شخصیت«بهار» نزدیک نیستم

سریال دردسرهای عظیم ۲

سینماپرس: الناز حبیبی بازیگر نقش «بهار»در سریال «دردسرهای عظیم۲» گفت: با اینکه توقع مردم بعد از ساخت سری اول «دردسرهای عظیم » بالا رفته من اما هیچ استرسی در کار نداشته و ندارم و از ادامه روند کیفیت کار خیالم کاملا راحت است.

حبیبی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس توضیح داد: من همکاری با گروه تولید سریال «دردسرهای عظیم ۱» را خیلی دوست داشتم و در همکاری با این گروه متوجه شدم که آقای بزو نیک نژاد و همینطور آقای ایرج محمدی و مهران مهام چقدر مسلط به کارشان هستند و  به صورت کاملا حرفه ای در این سریال کار می کردند به همین دلیل می توانم بگویم از خدایم بود که در سری دوم هم با این گروه بتوانم کار کنم.

وی ادامه داد: آقای نیک نژاد و گروه همواره با حساسیت خاص کار می کنند و بازیگری که در عرصه سینما خودش را به دست او بسپارد قطعا پاسخ این اعتماد را خواهد گرفت. 

حبیبی در بخش دیگری از صحبت خود درمورد اینکه چرا تکلیف «بهار» با خودش در سریال در مواجهه با مشکلاتی که برایش پیش آمده معلوم نیست گفت: هر دختر دیگری هم که جای بهار بود و شرایط او را داشت همین گونه عمل می کرد هرچقدر هم که دختران شخصیت عاشق پیشه ای داشته باشند با مسائل واقعی، منطقی برخورد می کنند. الان دیگر قدیم نیست که دیگران برای دختران تصمیم بگیرند. دختران امروزی همه تحصیل کرده و کار می کنند و در اجتماع حضوردارند. وضعیت بهار هم به همین صورت است.

او ادامه داد: تلاش بهار این است که کاملا منطقی با شرایط برخورد کند و در عین حال به عشقش هم وفادار بماند و میبینیم که حتی با او همکاری می کند.

این بازیگر گفت: در سریال می بینیم که تمام شواهد و مدارک لحظه به لحظه علیه «لطیف» می شود اما با این حال بهار به رغم اینکه حق دارد اما بازکوتاه  می آید و به خاطر دوست داشتن و علاقه ای که به همسرش دارد با لطیف همکاری می کند.

وی در خصوص همکاری با جمعی از بازیگران حرفه ای در این سریال گفت: «درد سرهای عظیم ۲» بیست و یک بازیگر دارد که همکاری بسیار خوبی با همه آنها دارم اگرچه خودم را هیچ وقت با اساتید و پیشکسوتان مقایسه نمی کنم. بیشتر سعی می کنم در کنار آنها کار یاد بگیرم و از نزدیک حساسیت، رفتار، توجه و نوع بازی آنها را ببینم. 

بازیگر سریال« تا ثریا» در بخش دیگری از صحبت خود در مورد اینکه چقدر شخصیت بهار به خودش نزدیک است گفت: به هیچ عنوان شخصیت بهار به من نزدیک نیست.

وی همچنین درموردکار کردن با یک کودک نوزاد در این سریال گفت: کار کردن با این کودک شیرینی خاصی دارد اما در عین حال سخت است. باید به موقع بخوابد و به موقع غذایش را بخورد، گروه هم بسیار مراقب او هستند هر چند که خودش هم بسیار باهوش است اما چون کوچک است و باید مراقبش باشیم این زمان زیادی از ما می گیرد.

حبیبی در ادامه در خصوص پخش والیبال در بعضی شبها به جای این سریال گفت: اتفاقا  خودم هم نگران بودم اما واقعا می بینیم که مردم با اینکه ما، بعضی شبها پخش نداریم همچنان پیگیر سسریال هستند و کار را دوست دارند.  این نشان می دهد مردم کار را دوست دارند. از این بابت بسیار خوشحالم و امیدوارم در ادامه هم همچنان پیگیر باشند.  

نظرات

  • مهران ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۰۲:۰۰
    0 0
    واقعا سریال درد سرهای عظیم عالی بود

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.