سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

در گفت و گو با سینماپرس مطرح شد

«اگرباران ببارد» دوباره به شورای پروانه ساخت می‌رود/ شرف‌الدین نخستین فیلم سینمایی‌اش را چه زمانی می‌سازد؟

محمدرضا شرف الدین*

سینماپرس:محمدرضا شرف الدین مدیرعامل انجمن انقلاب و سینمای دفاع مقدس و تهیه کننده سینما گفت:فیلم نامه« اگر باران ببارد» را دوباره پس از انجام برخی اصلاحات به شورای پروانه ساخت خواهم داد

شرف الدین در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در این خصوص  توضیح داد: تاکنون دوبار فیلم نامه «اگر باران ببارد» را در مقاطع زمانی مختلف  به شورای پروانه ساخت ارائه داده ام اما هنوز نتوانستم مجوز دریافت کنم.

وی افزود:از آنجا که نتوانستم برای ساخت این فیلم به کسی اعتماد کنم به این نتیجه رسیدم که علاوه بر نویسندگی و تهیه کنندگی، کارگردانی کار را نیز خودم بر عهده بگیرم.

شرف الدین در خصوص نام و محتوای فیلمش بیان کرد: نام فیلم «اگر باران ببارد» به صورت موقت است و این نام را تغییر خواهم داد. موضوع فیلم نیز اجتماعی، قضایی است  و به یکی از اتفاقات دهه هفتاد در قوه  قضاییه می پردازد.

وی در ادامه گفت: این فیلم نامه بی مناسبت با منویات دیروز مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده های شهدای هفتم تیر نیست و امیدوارم شرایط ساخت آن مهیا شود.

محمدرضا شرف الدین در گذشته ساخت فیلم مستند جنگی را در کارنامه خود دارد لیکن این فیلم اولین تجربه کارگردانی او در حوزه فیلم بلند سینمایی خواهد بود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.