سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹

حاشیه‌سازی‌ حضور مدل عروس در رسانه ملی برای علیخانی

تسنیم: برنامه‌ «ماه عسل» امسال احسان علیخانی از شب اول رمضان با حضور مهمان‌هایی خاص با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو شده است، از خودکشی فرد عاشق برای اثبات عشقش گرفته تا حضور مدل عروس، مانکن و ...، «ماه عسل» امسال دائماً درگیر حاشیه است.

برنامه‌ «ماه عسل» امسال احسان علیخانی از شب اول رمضان با حضور مهمان‌هایی خاص با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو شده است، از خودکشی فرد عاشق برای اثبات عشقش گرفته تا حضور مدل عروس، مانکن و...، «ماه عسل» امسال دائماً درگیر حاشیه است و این ماجرا همچنان هم ادامه دارد.

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1394/04/09/139404091430263355602013.jpg

این روزها خیلی‌ها معتقدند که «ماه عسل» که در ابتدا به‌عنوان الگویی تلویزیونی میان مخاطبان رسانه ملی شناخته شده بود نتوانسته موفقیت سال‌های گذشته خود را به‌دلایل مختلفی از جمله کمبود بودجه سازمان صدا و سیما، عدم توانایی لازم احسان علیخانی در اجرا و ... کسب کند.

یکی از مشکلات اصلی این برنامه که بر آن زیاد تأکید می‌شود، نوع مواجهه «ماه عسل» با مهمانان برنامه است؛ به این معنا که نوع برخورد احسان علیخانی با برخی از آنها بسیار پیش‌‌پاافتاده و تحقیرکننده است و مخاطب را از پای تلویزیون پس می‌زند.

در برنامه گذشته «ماه عسل»،‌ علیخانی میزبان افرادی از مشاغل خاص بود که هریک به‌شیوه‌ای غیرمتعارف از حرفه خود تعریف و از این راه درآمدزایی می‌کرد. شغل‌هایی که به این برنامه دعوت شده بودند شغلهایی از جمله ساقدوشی داماد، پزر عروس، شیشه‌پاک‌کن برج میلاد و مانکنی بود که چندین ساعت بدون حرکت در ویترین قرار می‌گرفت. هریک از آنها به‌نوعی با ابراز رضایت از شغلشان آن را در رسانه ملی تبلیغ و درباره آن حرف می‌زدند.

در این برنامه علیخانی به‌سراغ مهمانی رفت که در زمینه مدلینگ عروس فعال بود. او در حالی مهمان «ماه عسل» شد که عکس‌های حاشیه‌دارش در صفحات اجتماعی وجود داشت. انتشار این عکس‌ها پس از حضور این مدل عروس در رسانه ملی و پوشش نامناسب وی در عکس‌های منتشر شده در اینستاگرامش این روزها صدای انتقاد افراد زیادی را از مردم عادی گرفته تا کارشناس و اهالی رسانه بلند کرده است. مردم می‌گویند حضور این فرد در پخش زنده تلویزیون با آنچه رسانه ملی داعیه‌دار آن است همخوانی نداشته و ندارد.

البته گفته می‌شود که علیخانی در دعوت این مهمانان به برنامه بی‌تقصیر است و تنها برای معرفی شغل‌های خاص دست به چنین اقدامی زده است. با این حال افکار عمومی خواستار شفاف سازی علیخانی در  این زمینه است و او باید در برنامه‌های آینده پاسخ درخوری درباره این موضوع به مردم دهد.

از روز اول پخش برنامه «ماه عسل» تا به امروز احسان علیخانی با حاشیه‌هایی روبه‌رو بوده است که امیدواریم این بار دیگر آخرین آن باشد و در روزهای آینده شاهد چنین جنجالی در حاشیه برنامه پرمخاطبی همچون «ماه عسل» نباشیم.

نظرات

  • سهراب ۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۳:۴۰
    0 0
    وقتی‌دولت‌نمیتواندشغل‌ایجادکندچه‌اشکال‌داره‌رسانه‌ملی‌به‌جوانان‌بیکار‌وتحصیل‌کرده‌نشان‌بدهد‌که‌همنوعانشان‌چگونه‌برای‌خودشان‌شغلی‌ایجادکرده‌اندوچه‌درآمدی‌دارندتامنتظرنمانندتادولت‌برایشان‌شغل‌ایجادکند،هیچ‌اشکالی‌نداره،،دلواپسان‌نگرانندپس‌دست‌به‌کارشوندشغل‌ایجادکنند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.