سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹

به رغم عدم اجازه نمایش عمومی در داخل کشور

«بلوک ۹، خروجی ۲» از یک جشنواره ایتالیایی دو جایزه گرفت

بلوك 9 خروجي 2»

سینماپرس: فیلم سینمایی «بلوک ۹، خروجی ۲» که به جهت تلخی و سیاهی موجود در محتوای قصه آن، امکان نمایش عمومی در داخل کشور را هنوز پیدا نکرده است جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌ «کامیرا» درکشور ایتالیا را از آن خود کرد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «بلوک ۹، خروجی ۲» به کارگردانی علیرضا امینی که توسط محمدرضا شریفی‌نیا و علیرضا امینی تهیه شده است در نخستین حضور بین‌المللی خود در بخش رقابتی اصلی چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌ «کامیرا» در شهر ترمولی در کشور ایتالیا روی پرده رفت و از طرف هیات داوران این جشنواره، جایزه بهترین فیلم سینمایی به علیرضا امینی کارگردان و همچنین جایزه بهترین بازیگر خردسال به ستایش محمودی بازیگر کودک این فیلم اهدا شد.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌ «کامیرا» هر ساله با حمایت مالی مردم و هنرمندان مستقل ایتالیا برگزار می‌شود و در هر دوره خود، از بهترین فیلم مستقل تقدیر می‌کند.

چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌ «کامیرا» با حضور فیلم‌هایی از کشورهای مختلف در چندین بخش رقابتی و غیررقابتی در روزهای ۱ تا ۶ تیرماه جاری (۲۲ تا ۲۷ ژوئن ۲۰۱۵) در شهر ترمولی در ایتالیا برگزار شد.

عوامل فیلم سینمایی «بلوک ۹، خروجی ۲» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: علیرضا امینی، مدیر فیلمبرداری: اسماعیل آقاجانی، تدوین: حمید سلیمیان، صدابردار: محمود خرسند، موسیقی: امیر توسلی، طراح صحنه و لباس: یوسف قوچانی، بازیگران: امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، حمیدرضا آذرنگ، الهام کوردا، بازیگر کودک ستایش محمودی، مشاور امور رسانه‌ای: منصور جهانی، پخش‌کننده: ستاک فیلم و تهیه‌کننده: محمدرضا شریفی‌نیا و علیرضا امینی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.