چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

«شرف الدین» رفتنش از انجمن سینمای دفاع مقدس را تأیید کرد

محمدرضا شرف الدین در نشست نقد و بررسی مستند «۳۳ سال سکوت»

مهر: محمدرضا شرف‌الدین مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از رفتن خود از این انجمن خبر داد و گفت: رفتن از انجمن یک تصمیم شخصی بود و احساس می کردم نیاز به فعالیت مستقل مانند حضور در عرصه تولید دارم.

محمدرضا شرف‌الدین با اعلام این خبر درباره دلایل استعفای خود از انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس خود به خبرنگار مهر گفت: واقعیت این است که وجود نیروهای جوان از نیازهای انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس است و رفتن من از انجمن، یک تصمیم شخصی بود و احساس می کردم نیاز به فعالیت مستقل مانند حضور در عرصه تولید دارم.

وی تاکید کرد: رفتن از انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس قطعی است و امیدوارم شخص دیگری که پس از من مدیرعاملی جشنواره را به عهده می گیرد، بتواند به خوبی از عهده اداره امور انجمن برآید.

شرف‌الدین در پاسخ به این سؤال که برگزاری جشنواره فیلم مقاومت پس از استعفای او به چه کسی سپرده می شود، گفت: برگزاری جشنواره فیلم مقاومت قائم به فرد نیست و هر مدیر با انگیزه‌ای می تواند این جشنواره را برگزار کند. البته با راه‌اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم مقاومت، می توان چگونگی برگزاری این جشنواره را مورد بررسی قرار داد. در صورت داشتن دبیرخانه دائمی جشنواره می توان یک سال جشنواره را در بخش ملی و سال دیگر در بخش بین‌المللی برگزار کرد.

وی در پایان گفت: در صورت داشتن دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم مقاومت، انگیزه کار برای فیلمسازان بیشتر می‎‌شود، ضمن اینکه سینمای ایران در جهان دارای موقعیت خوبی است و باید از این موضوع به درستی بهره برد.

خداحافظی محمدرضا شرف‌الدین مدیر عامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در حالی اتفاق افتاده که نام محمد حسین نیرومند به عنوان جایگزین او در این سمت مطرح شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.