جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

رابرت داونی پدر ژپتوی «پینوکیو» می‌شود

مهر: رابرت داونی جونیور قرار است در فیلم «پینوکیو» اثر کمپانی برادران وارنر در نقش پدر ژپتو به ایفای نقش بپردازد.

در حال حاضر پل توماس اندرسون کار نگارش فیلمنامه «پینوکیو» را بر اساس رمان ماندگار کارلو کلودی بر عهده دارد و این احتمال می‌رود که کارگردانی این فیلم نیز به اندرسون واگذار شود. در ابتدا قرار بود که تیم برتون کارگردانی «پینوکیو» را عهده‌دار شود اما به دلیل اینکه برتون کارگردانی «دامبو» را برای کمپانی والت دیزنی عهده‌دار است، این امر میسر نشد.



اندرسون تاکنون ۶ بار نامزد جایزه اسکار شده است. پیش از این قرار بود رابرت داونی در فیلم «گناه ذاتی» به کارگردانی اندرسون حضور داشته باشد اما به دلیل بازی در قسمت جدید فیلم «انتقامجویان» نتوانست با اندرسون همکاری داشته باشد و حالا فرصت این همکاری در پروژه‌ای جدید فراهم شده است.

بعد از ساخت فیلم‌های «آلیس در سرزمین عجایب» به کارگردانی تیم برتون و «شیطان صفت» با بازی آنجلینا جولی که موفقیت چشم گیری در گیشه داشتند، استودیوهای فیلمسازی علاقه بیشتری به ساخت فیلم‌هایی از این دست پیدا کرده‌اند. در این راستا کمپانی والت دیزنی قصد دارد در مارس ۲۰۱۷ فیلم «دیو و دلبر» به کارگردانی بیل کاندون و در آوریل ۲۰۱۶ نیز «کتاب جنگل» به کارگردانی جان فاوریو را روانه بازار کند.

در طرف دیگر این بازار هم کمپانی برادران وارنر نسخه‌ خود از «کتاب جنگل» را با بازی بندیکت کامبربچ، کریستین بیل و کیت بلانشت در اکتبر ۲۰۱۷، به نمایش خواهد گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.