جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴

داستان پروتکل فیلمسازی خانه سینما و دولت چیست؟

کمال تبریزی: دسترسی به احمدی نژاد خیلی راحت بود/ وزیر کار ما را پاس می‌دهد!

کمال تبریزی در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

سینماپرس: کمال تبریزی تصریح کرد که برای دیدن وزیر کار ما را به این سو و آن سو پاس می دهند، حال اینکه دیدن احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری وی بسیار راحت بود.

وی در گفتگویی با «تماشاگران امروز» گفت: ما به آقای روحانی دسترسی نداریم اما آقای احمدی نژاد را خیلی راحت پیدا می کردیم و این یکی از ویژگهای مثبت وی بود.

تبریزی با اشاره به دیداری که برای حل مشکلات فیلم “پاداش” با محمود احمدی نژاد داشته است افزود: برای نمایش “پاداش” خیلی راحت با دفتر احمدی نژاد یک تماس گرفتیم و گفتند فردا بیایید. الان یک ماه است که من و رضا کیانیان می خواهیم وزیر کار دولت یازدهم را ببینیم و نمی شود.

کارگردان “مارمولک”، “لیلی با من است” و “طبقه حساس” درباره دلیل دیدار با وزیر کار بیان داشت: یک پروتکل بین وزارت کار و خانه سینما برای ساخت فیلم امضاء کرده ایم و یک ماه است بخاطر همین موضوع می خواهیم ایشان را ببینیم اما ما را به این و آن پاس می دهند!

این گزارش حاکیست کمال تبریزی که در حال حاضر فیلم«از رئیس جمهور پاداش نگیرید» را بعد از هفت سال توقیف بر روی پرده سینماها دارد رئیس کانون کارگردانان خانه سینما نیز می باشد .

علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی که از ابتدای بازگشایی خانه سینما پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، همواره به مناسبتهای مختلف در برنامه ها و جلسات اهالی سینما از جمله مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان سینمایی و خانه سینما حضور پیدا کرده، از جمله وزرای کابینه دولت یازدهم است که نسبت به رفع مشکلات معیشتی و رفاهی خانواده بزرگ سینما وعده های متعددی داده و بعد از گذشت حدود دو سال هنوز از تحقق آنها از جمله ثبت حقوقی صنوف سینما در این وزارتخانه خبری نیست.

ضمن اینکه از جزئیات پروتکل امضا شده میان خانه سینما و وزارت کار بجای رسیدگی به مشکلات اقتصادی همه ۵ هزار عضو خانواده سینما هیچگونه اطلاعات دقیقی در دسترس نیست و انتظار میرود مسئولان خانه سینما در این خصوص و نیز اسامی فیلمسازانی که قرار است در چارچوب این پروتکل مبادرت به ساخت فیلم نمایند اخباری را در اختیار رسانه ها قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.