شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

عذرخواهی جیم کری به دلیل انتشار ‌بی‌اجازه یک عکس!

جیم کری

خبرآنلاین: جیم کری بازیگر سرشناس هالیوود به خاطر انتشار بدون اجازه عکس یک کودک مبتلا به اوتیسم در صفحه توئیتر خود عذرخواهی کرد.

 جیم کری بازیگر «احمق و احمق‌تر»، در ادامه مخالفت با واکسیناسیون، عکسی از یک کودک مبتلا به اوتیسم را بدون اجازه والدین این کودک در توئیتر منتشر کرده و بیماری این کودک را ناشی از واکسیناسیون دانسته بود. این بازیگر مطرح سینمای هالیوود پنجشنبه یازدهم تیر (دوم جولای) به خاطر انتشار بدون مجوز عکس این کودک عذرخواهی کرد.

کری پس از اعتراض کارن اکولز مادر این کودک، عکس او را از توئیتر خود پاک کرده و رسما از خانواده او عذرخواهی کرد. اکولز خطاب به کری در توئیتر نوشت : «لطفا عکس پسرم را پاک کنید. شما اجازه استفاده از این عکس را ندارید.»

یکی دیگر از اقوام این کودک، با بیان اینکه انتشار عکس این کودک، نوعی استفاده ابزاری از این بیماری است، گفت که این پسر بچه پیش از واکسیناسیون به اوتیسم مبتلا شده است. او با بیان اعتراض خود به این کار جیم کری، به او پیشنهاد کرد که به جای مبارزه با واکسن زدن، برای تولید واکسن‌های عاری از سم تلاش کند.

کری که به طور جدی با واکسیناسیون مخالف است، پس از تصویب قانون واکسیناسیون اجباری کودکان در کالیفرنیا، نسبت به تصویب این قانون دست به اعتراضی گسترده در توئیتر زد. بر طبق این قانون دیگر کسی نمی‌تواند به خاطر عقاید شخصی از واکسن زدن به کودکان ممانعت به عمل آورد. جیم کری تنها ستاره‌ای نیست که با واکسیناسیون مخالف است. چارلی شین و دونالد ترامپ نیز عقاید مشابهی در این زمینه دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.