جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

در گپی با سینماپرس گفت:

روئین‌تن: این روزها فیلم نامه‌های«دلی» مینویسم که بگویم زنده‌ام!

علی رویین‌تن*

سینماپرس: علی روئین تن نویسنده و کارگردان گفت: بیشتر وقتم روی فیلم نامه هایی است که برای خودم دلی می نویسم.

این کارگردان  در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس،  در مورد فعالیت های جدید خود گفت: این روزها فیلم نامه «نگذار دوبار گریه کنم» را تمام کردم. داستان این فیلم نامه در مورد استاد دانشگاهیست که با دانشجویش ارتباط عاطفی برقرار می کند.

وی ادامه داد: فیلم نامه دیگری نوشتم که حال و هوای کمدی دارد با اسم «اکبر آقا» که قصه اش در مورد پیرمردیست که در آستانه مرگ قرار دارد. وی در آستانه مرگ متوجه می شود با قدرت میتواند همه گذشته اش را پاک کند. همچنین  فیلم نامه ای با نام «کرشمه» هم نوشتم که یک ملودرام خانوادگیست.

کارگردان فیلم «دلشکسته» گفت: فعلا تصمیمی برای کارگردانی این فیلم نامه ها ندارم. بیشتر وقتم را روی نوشتن می گذارم و فکر هم نمی کنم قرار باشد این فیلم نامه ها ساخته شود. فعلا نوشته های من فقط گواهیست که من زنده ام!

روئین تن در بخش دیگر صحبت خود در مورد عملکرد این دوره مدیران سینمایی گفت: آقای ایوبی تاکنون برای اهالی سینما  توضیح ندادند که قرار است در سینما چه کاری انجام دهند اما آرامش را در سینما به ارمغان آورده اند.  

وی اضافه کرد: فعلا  فقط سینما آرام است اما خوشبخت نیست. انشالله در مورد کارهایشان در سینما برایمان توضیح دهند و ما هم در مورد عملکردشان صحبت می کنیم.

وی ادامه داد: تنها صحبتی که می توانم در مورد آقای ایوبی بگویم اینکه به نظر من ایشان  بسیار انسان فرهیخته،  محترم و مودبی هستندکه شعر هم خوب می دانند.

روئین تن تاکنون فیلم های «دلشکسته» و «زمهریر» را کارگردانی کرده که فیلم «زمهریر» او تاکنون نتوانسته مجوز نمایش بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.