دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

در گفت و گو با سینماپرس مطرح شد؛

خبر «زرگرنژاد» از نمایش عمومی «پایان خدمت» بعد از ماه رمضان در سینماهای کشور

فیلم سینمایی پایان خدمت به کارگردانی حمید زرگرنژاد

سینماپرس: حمیدزرگرنژاد کارگردان فیلم سینمایی« پایان خدمت » از نمایش عمومی این فیلم بعد از ماه رمضان امسال خبر داد.

حمیدزرگرنژاد  در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در خصوص چگونگی  اکران این فیلم گفت: پروانه نمایش این فیلم مدتی است صادر شده و پخش آن را به دفتر امید فیلم آقای سیروس تسلیمی سپردیم.  

وی ادامه داد: زمانی که برای اکران این فیلم  اختصاص داده شده بعد از ماه مبارک رمضان امسال است. البته زمان های مختلفی تاکنون برای اکران این فیلم در نظر گرفته شده بود اما  آقای علیرضا جلالی و حمید آخوندی تصمیم داشتند  اکران مناسب و شایسته ای به این فیلم تعلق بگیرد که در نهایت با صحبت های انجام شده  تصمیم بر اکران تابستان این فیلم گرفته شد.

زرگر نژاد  بیان کرد: به نظر من اگر به فیلم پایان خدمت زمان اکران خوبی تعلق بگیرد  در نمایش عمومی موفق می شود چراکه معتقدم این فیلم برای مخاطب عام ساخته شده و اقشار مختلف مردم با  این فیلم ارتباط خوبی  برقرار خواهند کرد.

وی ادامه داد: بعد از نمایش فیلم در جشنواره فجر تمام کارهای فنی آن را دوباره انجام دادیم چرا که  به دلیل حضور در جشنواره خیلی از مراحل فیلم با عجله انجام شده بود

زرگرنژاد گفت: به عنوان نمونه فیلم در جشنواره با صدای دالبی پخش نشد اما در حال حاضر نسخه اکران عمومی آن با صدای دالبی است. همچنین تدوین ومراحل صداگذاری را زیر نظر خانم مستانه مهاجر و علی ابوالصدق  دوباره بازبینی کردیم.  

وی اضافه کرد: در حال حاضر فیلم  از نسخه نمایش داده شده در فجر کمی کوتاهتر شده  و  از ریتم بهتری هم برخوردار است.

فیلم پایان خدمت اولین فیلم بلند سینمایی حمید زرگر نژاد است که سعید راد، امیرجدیدی، هدی زین العابدینی، رامین راستاد، علی اوسیوند، حسین سلیمانی، سعید داخ، محمد فیلی، پیام احمدی نیا  در آن بازی داشتند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مینا دختری که به همراه چند مامور در راه انتقال به خانه سلامت و پزشکی قانونی در شیراز است در بین راه با یکی از سربازها متواری شده و ا فسر نگهبان برخورد می کند و به دنبال آن ها راهی جاده می شود و ...

 

نظرات

  • رها ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۴:۱۹
    0 0
    مشتاق دیدن فیلم هستم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.