دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

«خانه سینما» جشن فیلم کوتاه برگزار می کند

مجید برزگر

مهر: مجید برزگر رییس انجمن فیلم کوتاه از آغاز داوری ششمین جشن انجمن فیلم کوتاه خبر داد.

مجید برزگر رییس انجمن فیلم کوتاه سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه زمان ارسال آثار به ششمین جشن انجمن فیلم کوتاه به پایان رسیده است، گفت: از هفته آینده هیات انتخاب کار خود را آغاز کرده و از بین آثار ارسالی به دبیرخانه جشن، ۴۰ عنوان فیلم را برای رقابت در ششمین جشن فیلم کوتاه سینمای ایران انتخاب می کنند.

وی ادامه داد: همچنین مسعود امینی به عنوان مدیر هماهنگی این دوره از جشن انجمن فیلم کوتاه انتخاب شده است که برنامه های برگزاری این جشن را برعهده دارد.

رییس انجمن فیلم کوتاه با اشاره به اهدای تندیس ایسفا بیان کرد: این انجمن هر سال در شب جشن انجمن فیلم کوتاه نشان ایسفا خود را به یکی از سینماگران فعال در حوزه فرهنگ، هنر و سینما اهدا می کند.  این جایزه تا امروز به هنرمندانی چون عباس کیارستمی، ناصر تقوایی، رخشان بنی اعتماد، کیانوش عیاری اهدا شده است که البته کارگردان منتخب در جشن ششم هنوز مشخص نشده است.

کارگردان فیلم «پرویز» با اشاره به اینکه این جشن نیمه دوم شهریور ماه برگزار می شود، گفت: یکی از مهمترین ویژگی های برگزاری جشن انجمن فیلم کوتاه این است که برای حضور افراد در این جشن و داوری آثار نگاه صنفی نداشته و همه کسانی که حتی عضو انجمن نیستند هم در این جشن شرکت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.