دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

واکنش سلمان خان به اعتراض گروه های مذهبی به نام فیلم جدیدش

سلمان خان

کافه سینما: سلمان خان اهمیتی به شکایت قانونی که از او و گروه فیلم جدیدش شده نمی دهد.

به گزارش سرویس سینمای جهان کافه سینما، جدیدترین فیلم سلمان خان به نام Bajrangi Bhaijaan یه کارگردانی کبیر خان عید فطر نمایش داده می شود.

اما او در گفت وگویی اعلام کرد که اهمیتی به شکایت قانونی که از نام فیلم شده نمی دهد. سلمان خان در ادامه گفت که فکر نمی کند هیچ گروه مذهبی از اتحاد هندو ها و مسلمانان ناراحت شود. « شکایت قانونی من را اذیت نمی کند . فکر نمی کنم هیچ گروه مذهبی دست به چنین کاری بزند. رکن اصلی هر مذهبی این است که از دین خود پیروی کن و به دیگر دین ها احترام بگذار. اگر شما در دوران جشن گانش هندوها به منطقه بندرا در شهر مومبایی یا مناطق دیگر سر بزنید شاید یک مولانا را ببینید که  کنار (خدای هندوها) گانش نشسته باشد. ما در رویدادهای مختلف کنار هم هستیم. فکر نمی کنم هیچ گروه مذهبی این گونه سخن بگوید. اسلام یعنی صلح. آیا فکر می کنید گروه مذهبی وجود داشته باشد که بخواهد از اتحاد برادرانه هندوها و مسلمانان ناراحت شود؟»

کارگردان فیلم کبیر خان نیز اعلام کرد که واقعا نمی داند گروه های مذهبی اعتراض شان به چیست؟ این که یک نام هندو نباید با یک نام مسلمان ترکیب شود؟ این نکته عنوان فیلم است.

داستان فیلم درباره دختری پاکستانی و کر ولال است که در هند گم می شود. و مردی متعهد می شود او را به خانواده اش در پاکستان برگرداند. در این فیلم سلمان خان، کارینا کاپور و نوازالدین صدیقی نقش های اصلی را ایفا می کنند. چندی پیش شکایتی رسمی از عوامل فیلم شده که چرا در عنوان فیلم از اسم bajrangi که نام یکی از خدایان هندو است استفاده کرده اید. این گروه که دست به شکایت زده اند ادعا می‌کنند که این کار احساسات هندوها را جریحه دار خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.