سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

محمدرضا فروتن از نمایش جنجالی خداحافظی کرد

نیکی کریمی و محمدرضا فروتن

مهر: محمدرضا فروتن بازیگر نمایش «عاشقانه های ناآرام» به دلیل پایان قرارداد با این گروه تئاتری در ادامه اجراهای این اثر نمایشی که پس از ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) آغاز می شود، حضور نخواهد داشت.

محمدرضا فروتن بازیگر سینما که در نمایش «عاشقانه های ناآرام» به کارگردانی مريم جلاليان در تالار وحدت ایفای نقش می کرد به دلیل پایان قرارداد با این گروه تئاتری در ادامه اجراهای این نمایش که پس از ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) آغاز خواهد شد، حضور ندراد.

قرارداد محمدرضا فروتن برای بازی در نمایش «عاشقانه های نا آرام» ۱۵ روزه بوده است و در صورت ادامه یافتن همکاری، باید قرارداد جدیدی با وی منعقد می شد اما برای قرارداد جدید این بازیگر و کارگردان نمایش به توافق نهایی نرسیدند.

محمدرضا فروتن بازیگر سینما هم اکنون در فیلم سینمایی «عادت نمی کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان بازی می کند. فیلمبرداری این فیلم سینمایی در حال انجام است و فروتن یکی از نقش های اصلی این فیلم سینمایی را به عهده دارد.

در نمایش «عاشقانه های نا آرام» بازیگران دیگری چون نيكى كريمى، فريبرز عرب نيا، پانته‌آ بهرام، يكتا ناصر، علی سرابى، نسيم ادبى، مهرداد صديقيان، سارا بهرامى، على مردانه و سيامک صفرى بازی می کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.