دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به سینماپرس اطلاع داد:

صلح میرزایی: در صورت دریافت پروانه ساخت «تهرانجلس» را خواهم ساخت

قدرت اله صلح میرزایی کارگردان در نشست سریال « دختری به نام آهو»

سینماپرس: قدرت الله صلح میرزایی کارگردان سینما و تلویزیون قرار است به زودی فیلم سینمایی «تهرانجلس» را مقابل دوربین ببرد.

صلح میرزایی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس  با تائید خبر فوق بیان کرد: درخواست پروانه ساخت برای فیلم نامه «تهران جلس» را هفته گذشته به  وزارت ارشاد فرستادیم و به محض دریافت مجوز، ساخت فیلم را شروع می کنیم.

کارگردان فیلم «دلداده» گفت: اگر مسئولین نظارت و ارزشیابی سلیقه ای عمل نکنند و پروانه ساخت را به ما بدهند شهریور ساخت فیلم را آغاز می کنیم.

وی ادامه داد: «تهران جلس  »نوشته ابوالفضل آهن چیان یک کمدی اجتماعی  است که موضوعی انسانی و دینی را روایت می کند. همچنین  در فیلم نامه این فیلم  خصوصیات انسانی چون  گذشت، فداکاری و  ایثار نهفته است.

صلح میرزایی در بخش دیگری از صحبت خود گفت: همه می دانیم  وضعیت اقتصادی سینما در حال حاضر خوب نیست. متاسفانه بسیاری از سینماگران ما توسط وزارت ارشاد حمایت نمی شوند و زندگی سینمایی خود را از دست داده اند.

وی اضافه کرد: فیلم هایی که برای سینمای ایران در حال حاضز ساخته می شود فیلم های تماشاگر پسند نیست و کارگردان های خوب  از سینما کنار گذاشته شدند و اغلب فیلم ها در گیشه با ضرر همراه است.

این کارگردان افزود: در حال حاضر فیلم ها با میلیارد ها تومان سرمایه ساخته می شوند اما  چرا باید در گیشه تنها ده میلیون برگشت سرمایه داشته باشند؟

وی ادامه داد: اگر به کارنامه کاری من نگاه کنید می بینید اغلب فیلم هایی که ساختم در گیشه با موفقیت همراه بوده است و لذا قصد دارم با حفظ ارزشهای انسانی فیلمی بسازم که با مخاطب ارتباط برقرار کند.  وی گفت: امیدوارم مسئولان سینمایی با کارگردانهایی که چراغ سینما را روشن نگاه می دارند  همکاری لازم داشته باشند.

 صلح میرزایی در سالهای اخیر در تلویزیون  ساخت سریال هایی چون «رخصت» ، «دختری به نام آهو» و «پنجره» را بر عهده داشته است. آخرین ساخته صلح میرزایی در سینما نیز یه جیب «پرپول» بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.