جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

در مصاحبه با سینماپرس عنوان شد

«سیروس تسلیمی» و پخش دو فیلم در اولویت کار/ مواد تبلیغاتی «چاقی» آماده شده است

سیروس تسلیمی

سینماپرس:سیروس تسلیمی تهیه کننده سینما به سینماپرس اعلام کرد که پخش دو فیلم را در دستور کارهای خود دارد.

این تهیه کننده و مدیر دفتر رسانه فیلم امید در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: مسئولیت اکران فیلم چاقی به کارگردانی راما قویدل و پایان خدمت حمید زرگرنژآد را در حال حاضر بر عهده دارم.

وی ادامه داد: مراحل اطلاع رسانی و چاپ مواد تبلیغی  فیلم چاقی انجام شده و آنونس، پوستر، بنر و تیزرهای این فیلم آماده شده است.

وی اضافه کرد: تا آنجا که اطلاع داریم فیلم از نظر صدور پروانه نمایش مشکلی نداشته و ما منتظر انجام امور اداری آن هستیم تا برای اکران فیلم اقدام کنیم.

وی گفت: پروانه نمایش  فیلم پایان خدمت هم مدتی است صادر شده و مشغول رایزنی هستیم تا ببینیم چه زمانی برای اکران به ما اختصاص داده می شود.

تسلیمی در بخش دیگری از صحبت خود در مورد معایب سیستم اکران فیلم ها  گفت: در کشورهای صاخب سینما وقتی فیلمی کلید می خورد از همان لحظه، زمان دقیق نمایش فیلم در سینماها هم مشخص می شود اما در سینمای ایران متاسفانه این برنامه ریزی به این دقت وجود ندارد.

وی افزود: این مسائل جزو نقص اکران سینمای ایران است که به پخش یک فیلم آسیب می زند و باید در جهت رفع آن تلاش کرد.

این تهیه کننده در بخش دیگری از صحبت خود در خصوص پیش بینی اش از وضعیت گیشه این دو فیلم گفت: من فکر می کنم هم فیلم چاقی و هم پایان خدمت با توجه به داستانی که دارند و همینطور بهره گرفتن از بازیگران توانمند می توانند نظر مخاطب را به سینما جذب کنند.

وی افزود: تصمیم دارم در آینده ای نه چندان دور تهیه فیلمی را برعهده بگیرم اما تا زمان پیدا کردن سرمایه گذار برای دریافت پروانه ساخت اقدام نخواهم کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.