دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

بعد از چند روز سفید پوش کردن تابلوهای فیلم درویش

سازمان سینمایی سرانجام فیلم «مردن به وقت شهریور »را جایگزین «رستاخیز»کرد

مردن به وقت شهریور

سینماپرس: در جلسه امروز شورای صنفی نمایش مقرر شد فیلم «مردن به وقت شهریور »جایگزین «رستاخیز» شود.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت و گو با سینما پرس در مورد تازه ترین اخبار از مصوبات امروز این شورا  و تصمیم گیری در مورد اکران فیلم رستاخیز  گفت: بر اساس اطلاعیه ای که  وزارت ارشاد ۲۴ تیرماه  صادر کرد ما در طول چند روز گذشته همچنان منتظر پاسخ سازمان سینمایی برای مجوز  فیلم رستاخیز بوده ایم ولی در نهایت به جای نمایش  فیلم رستاخیز، قرارداد فیلم مردن به وقت شهریور به کارگردانی هاتف علیمردانی منعقد شد و این فیلم  از ۷ مرداد به اکران عمومی در می آید.

وی همچنین افزود:در جلسه امروز قرارداد اکران فیلم محمد (ص) ساخته مجید مجیدی به سرگروهی سینما آزادی هم بسته شده که این فیلم همزمان با ولادت امام رضا (ع) در سینماها نمایش داده می شود.

فرجی گفت: قرار داد فیلم (دوران عاشقی) به کارگردانی علیرضا رئیسیان هم به ثبت رسیده و این فیلم به سرگروهی سینما کوروش از ۷ مرداد به جای نهنگ عنبر به نمایش در می آید.

گزارش سینماپرس حاکیست این شورا هفته پیش اعلام کرد تا مشخص شدن قطعی وضعیت اکران فیلم احمد رضا درویش تابلوهای تبلیغاتی این فیلم بر سردر سینماها تا اطلاع ثانوی با پارچه سفید پوشانده می شود.

بر اساس اعلام امروز صبح سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون کارگردان رستاخیز برای نورانی کردن چهره حضرت ابوالفضل العباس ( ع) در این فیلم و تأمین نظر علما موافقت نکرده است. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.