سه‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

واکنش رضا یزدانی به شایعه اختلاف با پولاد کیمیایی

اجرای رضا یزدانی در پانزدهمین جشن حافظ

باشگاه خبرنگاران: دلیل اصلی انصراف من از بازی در فیلم «معکوس» پولاد کیمیایی برگزاری اجراهای کنسرت در شهرهای مختلف و اجرای کنسرت شب موسیقی مسعود کیمیایی است.

رضا یزدانی خواننده و بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اخباری مبنی بر علت جدایی از فیلم «معکوس» وجود اختلاف با پولاد کیمیایی بوده است، گفت: اصلا اینگونه نیست. من جزو خانواده کیمیایی‌ام و الان هم در تدارک برگزاری کنسرت برای پدر وی هستیم.

وی ادامه داد: دلیل اصلی انصراف من از این نقش برگزاری اجراهای کنسرت در اهواز، آبادان، تبریز و ارومیه است. همچنین برای اجرای کنسرت شب موسیقی مسعود کیمیایی با ارکستر سمفونیک تمرین داریم و ۶ ماه قبل «معکوس» قرارداد آنها بسته شده و به دلیل تعهد کاری نمی‌توانستم این برنامه ها کنسل کنم.
یزدانی تصریح کرد: فکر نمی‌کردم این قضیه اینقدر حاد، باشد اما پولاد نسبت به کار حساسیت بالایی داشت و در چند جلسه‌ فیلمبرداری که با پولاد داشتم خیلی نسبت به نقش و فیلم وسواس داشت و به نظرم تصمیم درستی گرفته شد ، چرا که به گفته خودش این رفت و آمدها و برگشت از برنامه کنسرت‌ها مرا از فضا و نقش دور می‌کرد به این واسطه به خودم و فیلم صدمه وارد می‌شد، بنابر این تصمیم گرفته شد که من نقش کوتاهی را بازی کنم و در تیتراژ هم با آنها همکاری داشته باشم.
وی در خصوص فرد جایگزین نقش خود عنوان کرد: اطلاعی ندارم که این نقش به چه کسی محول شده است. به نظرم نقش خوبی است و فیلم خیلی خوبی هم ساخته شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.